K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2008, 15:35   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Blinde og 4 ansøgninger pr. uge mv.

Læs her, hvad blinde må grue for.

Det er en henvendelse til Arbejdsmarkedsudvalget om, hvad blinde skal gøre, når kravet er 4 ansøgninger pr. uge osv.

Det bliver mere og mere grotesk i Danmark.

http://www.ft.dk/samling/20072/almde...122/532591.PDF
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2008, 22:19   #2
mokkasine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2007
Indlæg: 178
Styrke: 17
mokkasine er rigtig godt på vej
Det er ordblinde

Det ser ud til han tror, ordblinde skal sende 4 ansøgninger om dagen. Håber da han har fundet ud af det "kun" er 4 om ugen.
mokkasine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2008, 22:25   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ups... ja, ordblinde, men der kan man se, hvor svært det kan være, når man ikke engang hverken er ordblind eller blind, som mig.

Men det er da vildt, ikke? (Selvom det ikke er blinde, men ordblinde.)

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2008, 22:49   #4
mokkasine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2007
Indlæg: 178
Styrke: 17
mokkasine er rigtig godt på vej
Nogle gange går det bare lidt stærkt du finder nu altid interresante links.
mokkasine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2008, 22:54   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, det går lidt hurtigt indimellem. Der sker jo en masse og alligevel ikke en hujende f...

Rart at høre, du kan bruge mine "fund" til noget.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2008, 23:29   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hehe ja var det de blinde der skulle sende fire om dagen så var den helt gal, men det er den altså også hvis de stærkt ordblinde skal sende 4 om ugen, for hvordan gør de det hvis ikke de lige har fået hjælp eller har en pc til det ??

jeg vil håbe at de alle tropper op 4 gange om ugen nede i jobcenteret og forlanger hjælp så de kan opfylde deres forpligtigelser ....

og håber ved gud at de finder sammen så alle som en kommer samtidig så kan de også lige få lidt hygge på job centrene
  Besvar med citat
Gammel 10-03-2008, 23:43   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden


Ja, når selv seende og ikke-ordblinde har problemer med at finde "den hemmelige aktiveringsknap" på hjemmesiden, så kan det vel også være ligegyldigt altsammen, ikke?

Regeringen VIL bare gøre os alle fattige, blinde, ordblinde, syge og handicappede. Det er DER, man kan finde ligheden. Ingen andre steder. Der gøres ingen forskel på folk - alle skal gøres fattigere.

Og ja, måske der er gratis kaffe i Jobcentrene... efter en laaang bustur fra den ene ende af den meget større kommune til den anden og hjem igen.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 13:22   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Talking

Årsagen til min forvirring om blinde og ordblinde er opklaret. TADA!!!!

Det er www.ft.dk, der har rodet rundt i det - igen, igen, igen...

Andre gange skulle man tro, de roder rundt med tingene, så Hjorten kan undgå at besvare spørgsmål om fleksbjobbere.... Sikken en gyserhjemmeside, og det er statens.

Se her årsagen til min forvirring:

Citat:
Alle nye offentlige dokumenter vedr. Arbejdsmarkedsudvalget (AMU)


Alm. del - bilag 122 Henvendelse af 2/3-08 fra Flemming Ast vedr. hjælp til jobansøgning for blinde
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 15:47   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen blind eller ordblind er lige fedt, fordi de blinde er blinde, så gælder samme regler som for ordblinde!!

Jeg har en blind bekendt der bor i blindesamfundet på Solterasserne (Valby) og hun er også HELE møllen igennem. Eneste forskel er bare, at kurserne henvender sig til og for, blinde. Men indholdet er det samme som for seende.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 15:50   #10
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Mener du, at de personer, der lægger vigtige oplysninger ud på Folketingets hjemmeside bevidst er valgt af regeringen til dette yderst vigtige job, fordi deres kvalifikationer er, at de er ordblinde eller blinde?

Så kan regeringen undgå at besvare oppositionens spørgsmål pga. vild forvirring pga. dette.

Glemte at kopiere det herind, men et sted stod der også noget med, at fristen udløb den 31. april.

Regeringen har for at spare renteudgifter til udbetaling af forsørgelsesudgifter nu indført en ekstra dag hver måned... 12 dages renteudgifter er mange penge.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Færre ansøgninger om handicapbil Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 29-06-2012 21:40
Blinde pletter - Henrik Isager Jørgine Et godt link! 4 29-10-2011 16:16
4 ansøgninger pr. uge - opgivet zuza Nyt om loven 6 05-02-2009 21:57
Link til blinde og synshandicappede zuza Et godt link! 0 14-02-2008 13:59
50 ansøgninger om fleksjob et nada !!! Stella Politik og Samfund 7 27-01-2008 18:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension