K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2011, 09:13   #181
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Pspina.

Er meget ked af, at læse du har været udsat for denne psyk. og så i hele 3 timer. Har du kontakt til enten anden psyk. el. psykolog? Kunne du så få en tid hos dem for at få snakket dette igennem.

Hendes udtalelse, som du gengiver her:
Citat:
jeg har været ude for incest som barn og til det sagde hun at jeg måtte jo kunne lide manden siden jeg blev ved at komme der.. sukkkk
kan slet ikke gengive alt hun sagde..
Er efter min mening endnu et overgreb overfor dig, for slet ikke at nævne dybt ufølsomt, top uproff., ja, helt helt uden for rammerne for almen god konduite.

Du bør gøre opmærksom overfor jobcenter, at det var meget uprof. og krænkende 3 times samtale. Bede om aktindsigt i hendes udtalelse, og tilslutte dig de øvrige her på tråden, hvor I kan støtte hinanden, og ikke mindst alle indsende klage over denne psyk., således at jeres egen sag kan ses i et nyt lys, men også få stoppet at psyk. fremover krænker andre klienter. Skriv priv. mail til de personer, som ovenfor gerne vil mødes el. snakke om dette.

Få grædt over at du endnu engang er blevet krænket, denne gang af en person, der burde være proff., og det jo derfor kan komme helt bag på én, at man netop i sådan et forum, skal udsættes for sådan en behandling. Se om du så kan få kontakt til vreden over, hvad sådan en dårlig psyk. egentlig bilder sig ind, og få sagt fra overfor dette i form af klage og snak m. andre.

De bedste tanker herfra til dig.

Ps:ved ikke om du har fået psykologbehandling for incest, men man kan via prak. læge få henvisning til gratis psykolog for bearbejdning af dette, mener at ordningen udløber i år. Hvis du har brug får henvisning omkr. lovgivning så skriv lige igen, så linker jeg til det.

Sidst redigeret af gunvor; 11-01-2011 kl. 09:17. Årsag: PS
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 09:26   #182
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
EB

ja det sagde min mand også til mig igår at jeg skulle.. havde jeg bare læst herinde først.. men skal til lægen imorgen og vil forsøge om ikke jeg kan komme til ena den .. hun har da kørt mig helt ned spykisk..
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 09:29   #183
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Pspina.

Er meget ked af, at læse du har været udsat for denne psyk. og så i hele 3 timer. Har du kontakt til enten anden psyk. el. psykolog? Kunne du så få en tid hos dem for at få snakket dette igennem.

Hendes udtalelse, som du gengiver her:

Er efter min mening endnu et overgreb overfor dig, for slet ikke at nævne dybt ufølsomt, top uproff., ja, helt helt uden for rammerne for almen god konduite.

Du bør gøre opmærksom overfor jobcenter, at det var meget uprof. og krænkende 3 times samtale. Bede om aktindsigt i hendes udtalelse, og tilslutte dig de øvrige her på tråden, hvor I kan støtte hinanden, og ikke mindst alle indsende klage over denne psyk., således at jeres egen sag kan ses i et nyt lys, men også få stoppet at psyk. fremover krænker andre klienter. Skriv priv. mail til de personer, som ovenfor gerne vil mødes el. snakke om dette.

Få grædt over at du endnu engang er blevet krænket, denne gang af en person, der burde være proff., og det jo derfor kan komme helt bag på én, at man netop i sådan et forum, skal udsættes for sådan en behandling. Se om du så kan få kontakt til vreden over, hvad sådan en dårlig psyk. egentlig bilder sig ind, og få sagt fra overfor dette i form af klage og snak m. andre.

De bedste tanker herfra til dig.

Ps:ved ikke om du har fået psykologbehandling for incest, men man kan via prak. læge få henvisning til gratis psykolog for bearbejdning af dette, mener at ordningen udløber i år. Hvis du har brug får henvisning omkr. lovgivning så skriv lige igen, så linker jeg til det.
jo jeg har og syntes også at jeg har fået det bearbejdet så det kan leves med ..startede i 1992 foreningen op i aalborg mod incest..
men hun nedgjrode alt .. jeg kunne bare gå igang med at arbejde for jeg fejlede ikke noget..
men for fanden hvor gør det her ondt.. jeg sidder og hulker lige nu og kan næsten ikke se tasterne.. soory
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 09:37   #184
Tina Aalborg
Føler sig hjemme på K10
 
Tina Aalborgs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-05 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 41
Styrke: 15
Tina Aalborg er ny på vejen
KLAG skriftligt til kommunen over hende hun har krænket dig på alle mulige måder og er som sædvanlig pisse uprofessionel!!!
Tina Aalborg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 09:37   #185
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
facebook

kan man livei inviteret til den facebook gruppe?
knus
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 09:41   #186
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tina Aalborg Se meddelelser
KLAG skriftligt til kommunen over hende hun har krænket dig på alle mulige måder og er som sædvanlig pisse uprofessionel!!!
LIgeså snart jeg har talt med lægen imorgen ..laver jeg en skriftlig klage ..
var man ikke syg så var man det da helt sikkert da jeg gik derfra..
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 10:05   #187
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
sagsbehandler

Har lige talt med min sagsbehandler som er helt ny har kun talt med hende 1 gang.. hun ville gå til sin leder nu og vil hjælpe mig med at klage ..

hun er da guld værd
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 12:36   #188
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Hej pspina!

Godt du snarrådigt søger hjælp på K10 og får nyt mod!

Godt du straks handler på viden, du får på K10 ved kontakt med sagsbehandler om Eva Blachs lemlæstende måde at være psykiater på!

Det glæder mig, du kunne fortælle sagsbehandler om Eva Blachs fornedrende krænkende hån af incest som professionel. Godt sagsbehandler kunne forstå alvor:

Citat:
Oprindeligt indsendt af pspina Se meddelelser
Har lige talt med min sagsbehandler som er helt ny har kun talt med hende 1 gang.. hun ville gå til sin leder nu og vil hjælpe mig med at klage ..

hun er da guld værd
Eva Blach er tilsyneladende krænker i sin måde at virke på - så hun ikke ved , hun selv krænker og behøver hjælp!

Hun kan tilsyneladende først få den hjælp, hun behøver, når der effektivt af mennesker, der har oplevet hende samlet siges: AV! Hold op! Stop! - til hendes krænkelser!
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 12:44   #189
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Katharina Se meddelelser
Hej pspina!

Godt du snarrådigt søger hjælp på K10 og får nyt mod!

Godt du straks handler på viden, du får på K10 ved kontakt med sagsbehandler om Eva Blachs lemlæstende måde at være psykiater på!

Det glæder mig, du kunne fortælle sagsbehandler om Eva Blachs fornedrende krænkende hån af incest som professionel. Godt sagsbehandler kunne forstå alvor:



Eva Blach er tilsyneladende krænker i sin måde at virke på - så hun ikke ved , hun selv krænker og behøver hjælp!

Hun kan tilsyneladende først få den hjælp, hun behøver, når der effektivt af mennesker, der har oplevet hende samlet siges: AV! Hold op! Stop! - til hendes krænkelser!
tak og ja hun behøver helt sikkert hjælp og håber mange satdig vil klage over hende, for hun skulle ikke have lov at praktisere..
er glad for min nye sagsbehandler tager fat i det..
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 12:54   #190
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
@pspina: Jeg er meget enig i din vurdering:

Citat:
Oprindeligt indsendt af pspina Se meddelelser
tak og ja hun behøver helt sikkert hjælp og håber mange stadig vil klage over hende, for hun skulle ikke have lov at praktisere..
er glad for min nye sagsbehandler tager fat i det..
Hold fast i din oplevelse af krænkelse i konsultation hos EB!

Lad det står meget klart for sagsbehandler og hendes chef, at EBs skriftlige erklæring bør afbestilles med autoritet af jobcenter - med henvisning til, at incest, som er foregået mod et lille værgeløst barn, skal behandles med varsomhed - krænkelsen skal ikke udbygges, men stoppes - og det magter EB øjensynligt ikke - og så må jobcenter støtte - ved at afbestille erklæring fra EB.

Sidst redigeret af Katharina; 11-01-2011 kl. 15:01. Årsag: Tilføjelse.
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eva Blach er ikke længere ansat som psykiater på Psykiatrisk Afdeling i Vejle. gunvor Politik og Samfund 6 09-09-2013 11:05
hjææælp eva blach venstrehånd Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 30-05-2012 07:25
Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang! kurttrold Politik og Samfund 28 15-03-2011 20:23
hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke? kurttrold Dit og Dat 14 18-05-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension