K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-11-2014, 23:28   #1
skønnehjerte
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2012
Indlæg: 62
Styrke: 12
skønnehjerte er ny på vejen
Question Skulderproblemer og i fleksjob

Har været sygemeldt ca 4 uger og har nu fået svar fra mr scanning. Er efter arbskade i højre arm og har nedsat funktion i den og har nu fået en overbelastningsskade i min venstre skulder og har nu fået en meget slem betændelse i supraspinatussenen ( styre senen) og en slimsæksbetændelse og skal viderer i et genoptræningsforløb for at få genoprettet skaden. Føler mig meget hjælpeløs og må nu heller ikke lave løft med armen ud fra kroppen med den arm og har fået at vide jeg skal passe på da det godt kan blive værre. Er i forvejen ansat på 20 t og syntes det er svært nu hvor jeg nærmest ikke kan bruge nogle af mine arme og vil høre om andre herinde har oplevet det. Vil også rigtig gerne tilbage på mit arbejde men skal også passe på mig selv og tror helt klart det er en følgeskade af min arbskade fordi den venstre har gjort alt arbejdet.
skønnehjerte er ikke logget ind  
Gammel 05-11-2014, 23:58   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.788
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du skal sikre dig..

Kære Skønnehjerter

.... at de skader du nu har fået bliver registreret ved ASK, Arbejdsskadestyrelsen og modtage skriftlig bekræftelse på, at disse nye skader hidrøre under din arbejdsskade.

Det skal yderligere anmeldes.

Kun juristerne ved ASK har retten og ekspertisen til at bedømme hvad der er en arbejdsskade. Det skal være det første du foretager dig.

Det er fuldstændigt korrekt, at dine skulderproblemer kan blive 100fold værre.
Hvis ikke du passer på og modtager en behandling, som hurtigt viser positive resultater, hvad det så endt måtte være, så kan du havne i en situation som du ikke troede muligt.

Skulderproblemer er alvorligt. Her har lægerne kun begrænsede muligheder i sidste ende.

Arbejdsskader, skal du kende til.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=28956

http://www.k10.dk/showthread.php?t=29762

Frossen skulder.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=30664

Men der er ærgligt at du spreder dig over flere tråde, hvor vigtige informationer går tabt og hvor du tidligere har modtaget råd.

Som du muligvis endnu ikke har fulgt.

Held og lykke med det hele.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu  
Gammel 06-11-2014, 00:40   #3
skønnehjerte
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2012
Indlæg: 62
Styrke: 12
skønnehjerte er ny på vejen
Kære Peter.
Tak for svar jeg har desværre ikke økønomi til at besøge Øfeldt og har undersøgt mulighederne. Kan ikke finde den tidligere tråd hvor du skrev om en som ville kontakte mig eller skrive om sine erfaringer

Og kunne godt tænke mig at høre fra andre som har de samme problemer og om deres erfaringer med det. Skal nu ha genoprettet min seneskade med fysioterapi og et særligt sene trænings program
skønnehjerte er ikke logget ind  
Gammel 06-11-2014, 01:16   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.788
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg fornemmer...

Kære Skønnehjerter

... at du ikke håndtere din arbejdsskade, til din egen fordel.

Jeg fornemmer, at du ikke er bevidst om hvad du senere kan gå glip af, hvis ikke ens arbejdsskade behandles korrekt.

Efter at ASK har anerkendt din oprindelige arbejdsskade, hvem har da betalt din hidtidige behandling?

Hvor er den foregået henne, praksissektoren, kommunalt tilbud eller på hospital?

Har du faktuel viden om hvor lang tid du er berettiget til at få dine behandlinger betalt gennem forsikringen.

En abejdsskade er en særdeles alvorlig juridisk sag, hvor ens fremtidige økonomi enten kan sikres eller fuldstændig ødelægges, hvis ikke man selv har styr på sin sag.

Fremover skal du være dig bevidst om, at du IKKE høre under vederlagsfri behandling, så mine formaninger er meget kærligt og alvorligt ment.

Hvis ikke du modtager en behandling, som ret hurtigt bringer til til bedring, så kan du fortsætte i mange år for at få dine skuldre i orden. Jo længere man går med det, des længere tid tager det at få bedring.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu  
Gammel 06-11-2014, 10:10   #5
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
hej
Du kan finde tidligere tråde du selv har startet ved at klikke på dit navn og så på fanen statestik under offentlig profil.

godmorgen fra Akvamarin
Akvamarin er ikke logget ind  
Gammel 07-11-2014, 10:40   #6
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.788
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ankestyrelsen skal anerkende albueskade som en erhvervssygdom efter dom

http://ast.dk/nyheder/nyheder/nyhede...gdom-efter-dom

En borger fik i forbindelse med sit arbejde en lammelse i albuen. Det er en erhvervssygdom, og det skal Ankestyrelsen anerkende, slår landsretten fast.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension