K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-08-2009, 16:09   #11
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af frupia1 Se meddelelser
så bliver man det da af at vente. Den 12 kommer min sag jo for pensions nævnet og jeg aner intet om udfaldet da jeg jo ikke har læst andres indstillinger. I mn står der bla bla ingen erhvervs evne og en smøre om at det får jeg aldrig. At flex job ikke er en mulighed for uanset støtte vil jeg ikke kunne magte en time om ugen. tilstanden er varig uden nogen mulighed for forbedring og lægekonsulenten er enig i det hele. Men men men, mange får jo afslag alligevel. Nåe jo der står også at min sygdom vil blive væsentlig forværret hvis jeg skal i arbejdsprøvning og lægekonsulenten fraråder det. Andre med ocd, og hvad har der stået i heres indstilling til pension
I min stod der rundt regnet godt det samme... at der ingen arbejdsevne er, at den ikke kan trænes/behandles bedre, at arb. prøvning og aktivering vil forvære situationen... spørger du mig, så er den pension ret sikker, for det kan næsten ikke blive "værre".
  Besvar med citat
Gammel 03-08-2009, 16:43   #12
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
tak for svar

Jeg håber det bedste og frygter det værste. Lægekonsulenten skriver også at hun ikke kan pege på tiltag der kan belyse det bedre end det er. Han giver læge , min psyk og den special læge kommunen sendte mig til ret i alt. Så alle 4 skriver ingen erhvervs evne. tilstanden varig. ingen af dem kan pege på behandlingsmuligheder, afprøvning er åbenlyst formålsløst og vil forværre min sygdom væsentligt jeg lider af ocd, og en ængstelig personlighedsforstyrelse
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2009, 17:05   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lider af nogenlunde det samme, og der stod næsten det samme i mine papirer og førtidspensionen strøg lige igennem!!!

Så for mig lyder den sikker som Amen i kirken, hehehe....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2009, 17:06   #14
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
helene

vil du ikke i korte træk skrive hvad lægekonsulenten skrev ved dig
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2009, 17:19   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lægekonsulentens konklusion:

Er ekstremt følsom overfor påvirkninger og betegnes som skrøbelig. Der beskrives træk som OCD, ADHD, panikangst, recidiverende depressioner og smertetilstand.
Langvarig behandling har ikke haft effekt.

Så står der en laaaang smørre.

Og til sidst skriver han.
På den beskrevne beggrund finder jeg funktionsniveauet nedsat i et ganske betydenligt omfang. Der er ikke yderligere behandlingsmuligheder og tilstanden betegnes som varig. Forsøg på arbejdsprøvning er kontraindiceret.

Slut.

Jeg kom heller aldrig i arbejdsprøvning og alt det der.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2009, 17:43   #16
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
tak

lyder som du skrev meget som min. Der står også at arbejdsprøvning kraftigt frarådes og er formålsløst. Men synes jeg læste at du havde brugt lang til på din sag. Jeg startede i marts da min barsel sluttede, så jeg forstår jo ikke hvis mit kan gå så hurtigt igennem og i andre kæmper flere år. Jeg er som du alene med 4 børn
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2009, 18:33   #17
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af frupia1 Se meddelelser
lyder som du skrev meget som min. Der står også at arbejdsprøvning kraftigt frarådes og er formålsløst. Men synes jeg læste at du havde brugt lang til på din sag. Jeg startede i marts da min barsel sluttede, så jeg forstår jo ikke hvis mit kan gå så hurtigt igennem og i andre kæmper flere år. Jeg er som du alene med 4 børn
Jeg tror at HeleneKR's langsommelige sag handler mere om Købvenhavns kommune, som er nogle direkte svin, rent ud sagt, når det kommer til sagsbehandling... så med mindre du har KBH. som kommune, tror jeg godt du kkan regne med at den går lige igennem... den måde du beskriver dine papirer på, lyder det mest af alt som om man kan bruge Fogh's slogan: "Der er ik' noget at komme efter!"

Husk, at lovgivningen siger, at de SKAL komme med arbejdsbeskrivelser de mener du kan klare, hvis de giver et afslag, og jeg ville gerne se HVAD de kunne finde på, med det du har skrevet dine fagfolk har tilkendegivet om din situation...
  Besvar med citat
Gammel 03-08-2009, 18:41   #18
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
razmo

tak for dit svar. Jeg vidste ikke de i tilfælde af afslag skulle skrive hvad de mener jeg vil kunne arbejde med. Skal de stå i brevet med evt afslag?
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2009, 02:07   #19
BettinaJensen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2009
Indlæg: 11
Styrke: 15
BettinaJensen er ny på vejen
Jeg har lige fået tilkendt min førtidspension på baggrund af speciallægeerklæring om min depression. Jeg har ikke været i nogen arbejdsprøvning, alt der lå til grund for pensionen var denne lægeerklæring, kommunens læge godkendelse og en resourceprofil. Så tro på det kan lade sig gøre, jeg ved det er en hård kamp for nogle mennesker, men tro på det.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med din pension.
BettinaJensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2009, 10:45   #20
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Åhh.. Det er en træls følelse du sidder med i kroppen... Men som de andre siger, så er der god chance for, at den går igennem, og gør den ikke så skal den ankes... Jeg krydser fingre for dig den 12. og håber det bedste :-)

Kram
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Til møde ang pensionssag tumnus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 15-12-2011 10:17
Genoptagelse af pensionssag. PMH Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 16-08-2010 10:39
Skjult dom i pensionssag Bent At søge førtidspension 1 09-10-2007 17:57
pensionssag. sparkongefre Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 23-03-2007 19:31
Pensionssag? abbi68 - Slettet medlem Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 04-04-2006 21:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension