K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2009, 15:00   #81
peter1974
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2009
Indlæg: 23
Styrke: 15
peter1974 er ny på vejen
Hej Daisyboo, ville høre dig om du har fået klaget til ombudsmanden? Og evt. hvordan det skrider frem.

Jeg var til samtale hos beskæftigelsesankenævnet i sidste uge efter de har haft min sag siden juni. Jeg har aldrig oplevet noget så slemt som det møde var......så jeg regner også med at skulle klage til ombudsmanden.
peter1974 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2010, 15:21   #82
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
ej hvor er det lang tid siden jeg har været her.. og jeg beklage at jeg ikke har opdateret... Nu spammer jeg så det hele til med to tråde fremme i dag.

Kære Peter
Nej heg ahr ikk klaget til ombudsmanden. Jeg orker ikke mere....jeg ved ikke hvad jeg orker og ikke orker, ved ikke havd jeg skal stille op lige nu

Her er lige det indlæg som jeg har startet end anden tråd op med :Hej alle i søde, rare og hjælpsomme mennesker.

Jeg har ikke været herinde længe, jeg har simpelthen været så sagstræt. Træt af det offentlig, træt af smerter, træt af advokater...træt træt træt. Jeg har nok givet op på det hele...og det har jeg vel nok stadig. Men der er desværre sket det at jeg er blevet opsagt fra min stilling på min elskede arbejdsplads. Jeg er simpelthen så ked af det og det gør ondt langt ind i hjertet for jeg elsker at være her og de er rigtig glade for mig, men det må desværre være sådan. De har været enormt fleksible og virkelig hjulpet mig meget og ja...alt i alt så er det et fantastisk sted med fantastiske mennesker, men pga. nogle ting er der ikke nok timer og nu kan de kun tilbyde 10-12 timer. Jeg har arbejdet 20, men kan jo ikek leve af kun 10-12.

Nå, men det korte og det lange er at jeg vel nu ligeså godt kan bide i det rigtig sure æble og gå igang med den arebjdsprøvning som samtlige afslag for fleks tildeling, lægger til grund. At jeg mangler at gennemgå det. Jeg kan først komme igennem til min sagsbehandler i morgen og derfra få vejledning til det og sat et møde op.

Indtil da kunne jeg godt tænke mig at høre lidt fra jer hvordan opstarten på det er... går der nu flere uger og/eller måneder før det reelt set kommer i stand? Jeg ved godt at i ikke kan spå om hvor lang tid jeg skal være igennem en arbejdsprøvning, men måske komem med egne erfaringer.

Det er lidt rodet og ikek så præcist, men jeg er lige nu bare så uendeligt ked af det og kan simpelthen ikke overskue min verdenssituation. Har lyst til at sætte mig til at tude, råbe og skrige og bare give los, men jeg er på job...så det går ikke. Men måske når jeg kommer hjem...blev opsagt for 1,5 uge siden men det er nok bare først gået op for mig. Suk...orker ikke det her...

Daisy...
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2010, 15:28   #83
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
vil sige den bedste oplevelse jeg har haft med det offenlige er netop min arbejdsprøving.
både arbejdsplads og anden aktør er fine. Det var kun mit heldbred som var i vejen.

arbejdsprøving og skriving af RP, tog cirka 5 månder. arbejdsprøving tog cirka 2,5 måned.
men det er meget forskelligt.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2010, 15:56   #84
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Det er jeg glad for på dine vegne - nærer håb om at jeg kan få et lignende. Alle kloge jeg var omkring, mente jo ikke jeg skulle igennem en, fordi min sag var åbenlys. men efter 3-4 afslag var det jo et fedt.

har du fået fleks?
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2010, 16:10   #85
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Nej jeg venter svar på pension.

flex og pension er baseret på en arbejdsprøvning efter 2003. Så med mindre en læge advarer mod arbejdsprøvning, skal man i gennem en.
du vil stå langt stærkere på sigt, om det så bliver flex eller pension.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2010, 16:19   #86
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej daisybo

hvor er det trist at høre med dit arbejde.

jeg ringede selv til beskæftigelsesafdelingen i min kommune, i midten af januar fik tid til her i næste uge. ( skal selv i arbejdsprøvning vedr. flex eller pension ).
her regner jeg med at høre hvad og hvornår jeg kan forvente at komme i arbejdsprøvning.
så indtil videre er der gået en lille månedstid, til 1 ste møde.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2010, 16:20   #87
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Nårh pension okay Krydser fingre for dig.

Det var såmænd alle folk som var indeover min sag som ikke mente at det var nødvendigt at gå igang med at få en arbejdsprøvning for at få min sag godkendt, socialrådgivere, sagsbehandlere, eksterne aktørere, læger, deres egen læge konsulent osv osv osv. Men de kloge bliver klogere åbenbart.

Jeg går udfra at du er sygemeldt og dermed på sygedagpenge? Jeg har efter mine 3 mdr. opsigelsesperiode ingen indtægt og skal jeg igennem en arbejdsprøvning og dermed ikke har mulighed for at skaffe mig en indtægt, ja så ved jeg ikek havd jeg skal leve af.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2010, 16:22   #88
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af futtefreja Se meddelelser
Hej daisybo

hvor er det trist at høre med dit arbejde.

jeg ringede selv til beskæftigelsesafdelingen i min kommune, i midten af januar fik tid til her i næste uge. ( skal selv i arbejdsprøvning vedr. flex eller pension ).
her regner jeg med at høre hvad og hvornår jeg kan forvente at komme i arbejdsprøvning.
så indtil videre er der gået en lille månedstid, til 1 ste møde.
Århhh altså... det var længe Hver en celle i min krop yder modstand og min hjerne går helt i sort over at skulle ind i systemet igen...jeg orker ikke. Ventetiden, ydmygelserne, ingen indtægt, langtrukne forløb...
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2010, 16:23   #89
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
hej igen

nej har været uden indtægt siden august, grundet jeg var gift, er nu sepereret og er lige kommet på kontanthjælp.
røg af sygedagp. efter 52 uger, er stadig sygemeldt.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2010, 16:29   #90
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af DaisyBoo Se meddelelser
Nårh pension okay Krydser fingre for dig.

Det var såmænd alle folk som var indeover min sag som ikke mente at det var nødvendigt at gå igang med at få en arbejdsprøvning for at få min sag godkendt, socialrådgivere, sagsbehandlere, eksterne aktørere, læger, deres egen læge konsulent osv osv osv. Men de kloge bliver klogere åbenbart.

Jeg går udfra at du er sygemeldt og dermed på sygedagpenge? Jeg har efter mine 3 mdr. opsigelsesperiode ingen indtægt og skal jeg igennem en arbejdsprøvning og dermed ikke har mulighed for at skaffe mig en indtægt, ja så ved jeg ikek havd jeg skal leve af.
Ja jeg for stadig sygedagpenge, jeg blevet indstillet af sagsbehandler.
godt nok en §17, men så får jeg en afgørelse.
har snart fået sygepenge i 1.5 år.

Ok og troede du var sygemeldt, det er ellers den vej man plejer og gå.
Har du så selv søgt arbejde efter afslag?, for så kan jeg godt se der er en lang vej
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vandt over kommunen og tabte 40.000 kr supersus Politik og Samfund 208 09-03-2018 12:07
Kbh tabte Helle Smith Politik og Samfund 7 16-09-2012 14:27
OBS! Tabte breve Risa Politik og Samfund 2 03-01-2012 18:03
Vi tabte :( hr.luko Alt det andet 2 11-08-2009 09:23
Jeg tabte kæben på gulvet! Rikke H Alt det andet 13 06-04-2008 14:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension