K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-05-2016, 21:11   #1
Randi75
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2016
Indlæg: 11
Styrke: 9
Randi75 er ny på vejen
nedbrudt før vigtige møder

Hej, jeg bryder sammen før vigtige møder hos jobcentre, speciallæger..osv.
Jeg har en meget lang historie i jobcentret, søger fleksjob pga alvorlig kronisk lidelse men RH team prøver hele tiden at få det over på noget andet, så har opgivet håbet efterhånden
Jeg drak mig forleden fuld - 6 store øl, jeg er en lille kvinde, det var aftenen før jeg skulle til et vigtigt møde - hele mit liv er et helvede så snart jeg får mødeindkaldelsen - jeg K A N ikke mere... efter XX møder de seneste år. Jeg kan ikke... føler det er en ydmygelser, føler de pisser på mig...
I det nævnte tilfælde mødte jeg ikke op - fik siden en ven til at ringe afbud.
men det er et nyt mønster at jeg ikke kan gå til de møder.
Hvad gør jeg?
har bl.a. en diagnose på en personlighedsforstyrrelse, som jeg er ked og mener er forkert forøvrigt, men kan den være en hjælp for mig her? kan jeg slippe for at gå til de møder eller hvad? de er jo af udredende karakter, så de er vel nødvendige for at fremme min sag, er der nogen som kan hjælpe?? det hele ser kulsort ud
Randi75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2016, 21:52   #2
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Brug af alkohol kan anskues som selvmedicinering, så du skal tage en samtale med din læge om hvordan du vælger at bruge alkohol for at klare (i dette tilfælde undgå) svære situationer, og få hjælp til en anden strategi.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2016, 12:27   #3
Giser
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
Giser er ny på vejen
Måske kan du få en henvisning til psykolog eller psykiater?
Eller det har du prøvet?
Eller disse samtaler kan måske også være angtsprovokerende?
Giser er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2016, 12:38   #4
Rebecca.And
Hjemmevant på K10
 
Rebecca.Ands avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2014
Lokation: Frederiksberg
Alder: 58
Indlæg: 239
Styrke: 10
Rebecca.And er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Randi75 Se meddelelser
Hej, jeg bryder sammen før vigtige møder hos jobcentre, speciallæger..osv.
Jeg har en meget lang historie i jobcentret, søger fleksjob pga alvorlig kronisk lidelse men RH team prøver hele tiden at få det over på noget andet, så har opgivet håbet efterhånden
Jeg drak mig forleden fuld - 6 store øl, jeg er en lille kvinde, det var aftenen før jeg skulle til et vigtigt møde - hele mit liv er et helvede så snart jeg får mødeindkaldelsen - jeg K A N ikke mere... efter XX møder de seneste år. Jeg kan ikke... føler det er en ydmygelser, føler de pisser på mig...
I det nævnte tilfælde mødte jeg ikke op - fik siden en ven til at ringe afbud.
men det er et nyt mønster at jeg ikke kan gå til de møder.
Hvad gør jeg?
har bl.a. en diagnose på en personlighedsforstyrrelse, som jeg er ked og mener er forkert forøvrigt, men kan den være en hjælp for mig her? kan jeg slippe for at gå til de møder eller hvad? de er jo af udredende karakter, så de er vel nødvendige for at fremme min sag, er der nogen som kan hjælpe?? det hele ser kulsort ud
Tag en ven med til mødet på jobcentret. Det værste du kan gøre er at blive væk fra mødet.
__________________
Rebecca.And stikker sit næb i alt
Rebecca.And er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension