K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-05-2011, 18:15   #1
tusindblomst
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2010
Indlæg: 31
Blog Indlæg: 3
Styrke: 14
tusindblomst er ny på vejen
venter på partshøring, puha-det grotesk??

Kort fortalt gik jeg ned med stress for mange år siden på gl.arbejdsplads med efterfølgende angst og depression. Efterfølgende var mit fagforbunde inde over og sidenhen har jeg været i virksomhedspraktikker.

jeg har udover gået i stress behandling eller rettere gået hos stresscoach hvor hensigten var at vende tilbage til arbejdet samt genopnå mistet tillid osv, som jeg tabte undervejs.

stressbeh. har været det bedste på min vej tilbage, og har intet med det off. at gøre. skal nævnes at jeg blev overfaldet undervejs og samtidig med at det ble anmeldt fik jeg kort krisehjælp i få timer, men fortsatte virksomhedspraktik samt min stressbeh.

Efter at ha sluttet virksomhedspraktik endte jeg på jobc. i nyrospsgade, som ville videresende mig til psyk. Jeg stod helt rundforvirret og anede hverken ud eller ind,var ked osv og ja... her ku jeg så gå og vente..

Jeg modsagde at skulle til psyk,men da der åbenbart ikke var andet valg, gik jeg derind. Det skulle vise sig at være meget ubehageligt, og udover at jeg var dårlig så er jeg sikker som amen i kirken over at han også var det.

Anede dårligt mine levende råd, men kontaktede hurtigt jobcenteret og fik af vide dengang at det måtte man som borger gerne oplyse osv. og at man da havde ret til en anden ...(ifølge en tlf.dame i modtagelse)-

jeg blev endda opfordret af sagsbeh.dengang at skrive et brev herom, og skrev en smule af det i et meget langt brev.... Ikke så enkelt som det lyder og skal også tilføjes at jeg i det her har fået lidt hjælp udefra.

jeg modtog aldrig bekræftigelse på at de havde modtaget brevet , men har sidenhen fået brev om at min sag nu er i andet (nuværende ) jobcenter.

Efter besøget hos lægen blev jeg sendt til et forløb "plan og handling" var der højst et par timer.. ja, ganske enkelt var jeg skidt tilpas da jeg kom derind.. og blev ret hurtigt sendt hjem med besked om at jeg blot skulle afvente.

Sidenhen fandt jeg ud af , at det stod skrivet som om jeg havde været i 3 mdr.praktik, hvilket jeg aldrig har været (har meddelt dem dette). og ja for azt det ikke skal være løgn,
har jeg oveni oplevet den meste frøkke sagsbeh. at hun ikke gad mig...

Og ja , jeg ku blive ved.. fakta er at jeg lider af epelepsi som er en fysisk lidelse, og nu her kan jeg fornemme at de forsøger at gøre det psykisk??

En ting er helt sikkert?? Ender min sag ud I at det bliver negligeret og at jeg skal kastes rundt, så ser det dagens lys hvor jeg håber at flere vil følge med..for nu må´det vanvid stoppes..

Jeg er ikke psysisk patient og jeg finder heller ikke i at en sagsbehanl.direkte skriver løgn i min sag, for at få mig til at fremstår værre, fordi at jeg skal gennem et kassetænkningssystem?? det har jeg mit liv for kært til- og netop fordi at jeg har knoklet for at vende tilbage så kan det her altså bare ikke være rigtigt...
tusindblomst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2011, 19:08   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
der er noget jeg ikke helt forstå
du skriver du ikke er psykisk patient
men dit hovedproblem er stress
du har også angst og haft depression

har et spørgsmål til dig
hvor vil du selv hen i systemet
pension flex eller revalidering
der er kun de 3 muligheder
du skal se og få et klart mål, hvor du vil hen i systemet

jeg arbejder på en pension, fordi der ingen behandlingsmuligheder er
er selv både fysisk og psykisk syg og det har jeg accepteret at sådan er det bare

for mig lyder det lidt som om du ikke selv har accepteret
at du er syg og har nogle begræsninger

husk pension eller flex kræver ingen behandlingsmuligheder
du må ikke sige nej til behandling. selvom du synes det ikke er nødvendig
alt skal være afprøvet
har selv været hos 60 læger efterhånden på 9 år
men det er først de sidste 3 år jeg ikke har kunnet arbejde
det skal man også acceptere og det har nok taget mig 2 år

Sidst redigeret af MTVRV1; 29-05-2011 kl. 19:22.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2011, 19:34   #3
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser

har selv været hos 60 læger efterhånden på 9 år

hold da op!! Synes da det virker fuldstændig horibelt at der skal så mange læger til!! Og så er du stadig ikke afklaret??? *tsk tsk*
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Puha..... Snittepigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 36 03-12-2012 15:09
Puha Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 24-04-2010 11:04
Puha - sikke et arbejde. Susanne Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 01-11-2007 19:07
Puha nu er det tæt på. gaxeergud Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 22-10-2007 19:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension