K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2009, 19:16   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.769
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Somme tider kan det ikke betale sig at have flexjob.

Fra vores kollegaer fra Muskelsvindfonden.

ATT.Hejdien og Zuza læs nedestående brev til Inger Støjberg

Somme tider kan det ikke betale at have flexjob:
http://www.muskelsvindfonden.dk/hand...ash=5359177606

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 29-06-2009 kl. 19:43.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 29-06-2009, 20:17   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Tak for den, Peter, og ja, den beviser jo endnu engang de sædvanlige "tåbelige" hovsa løsninger -eller hvad de nu vælger at kalde det

Præcis dette spørgsmål-transporten- til og fra arbejdsprøvning/job er jo for manges vedkommende et reelt problem.

I vores tilfælde, ville/kunne man tilsyneladende ikke se at der VAR et problem og man fattede simpelthen ikke hvad det var jeg mente når jeg henvendte mig for at bede dem forklare: "hvordan skal jeg(selv handicappet) få båret min mand ud til bilen samt kan jeg få chauffør til hjælp?"

Der er med denne lovgivning ingen tvivl om de derinde er meeeeget langt væk fra virkelighedens verden

Hm, er der forøvrigt ikke noget om at Borgen selv ikke foregår m et godt eksempel og ikke har en eneste flexjobber ansat ?

Tror jeg vil sende dette spørgsmål videre til Borgmesteren/Byrådet for at gøre dem opmærksom på problematikken.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2009, 22:38   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jamen den snupper jeg lige og sender til Eigil Andersen (SF) det er lige nøjagtigt det problem jeg selv står i .. arbejds prøvning intet problem taxa frem og tilbage til alt .. eller som nu .. de har skaffet mig et sted 1,5 km fra hvor jeg bor ...

Når så arbejdsprøvningen er overstået så stopper alt transporthjælp og handicapbil kan ikke komme på tale før fleksjobbet er der, fleksjobbet kan man ikke sige ja til for man ved ikke om man kan komme frem (hvis der er et fleksjob ) så skruen uden ende ..

Ved jobkonsulenten fik jeg at vide at jeg nok skulle påregne hvis det endte ud med fleks at jeg skulle beregne 10 % af min indtægt til taxa (han må kende nogen pirat taxaer )

Min sagsbehandler har hele tiden sagt at turen frem og tilbage skal være inkl i mit timeantal (hvis jeg kommer op på 12 timer inkl transport så er reel arbejdstid feks 10 timer ) men men det er nu svært at se hvordan det skal kunne lade sig gøre , så vi er mange der er i den klemme , så håber da ikke at Inger Støj sidder henvendelsen overhørig .. men mon ikke

Så tak for den Peter jeg hopper lige over hvor gærdet er lavest og gør Eigil Andersen opmærksom på den og fortæller lidt om min egen problematik ...

Og nå ja starter i arbejds prøvning i uge 29 15 timer om ugen hvis jeg kan , 1,5 km væk ingen inkl jeg selv tror på den , og skulle det ske at jeg kunne så er jobbet bestående af brev sortering telefonsvar i en lille en mands virksomhed ... hmmm findes de job bagefter nææææ ....

Min sagsbehandler mente da også det ville ende med førtidspension MEN ny sagsbehandler fra i morgen , og i overmorgen ned og hilse på ny læge ..

lidt spænding skal der jo til
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ekspert: Det kan ikke betale sig at klage Webmaster K10 Nyheder 0 19-08-2013 18:50
Svar tider Frk. Horsens Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 03-08-2011 17:51
Nye tider for førtidspensionister m.fl. @PerChr Politik og Samfund 17 25-07-2008 18:49
Nye tider zuza Dit og Dat 0 08-07-2008 01:18
Det kan IKKE betale sig at arbejde zuza Minimums Arbejdstidsgrænse for Fleksjob/Førtidspension 2 19-03-2008 22:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension