K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-02-2007, 20:00   #11
Susanne
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 200
Styrke: 19
Susanne er ny på vejen
RE: Hej Bea

Pøj pøj med det og håber på et positivt udfald. Jeg er desværre i den modsatte grøft. Jeg står måske til at miste min fleksjobvisitering uden overhovedet at have haft et job. Jeg er visiteret den 19. juli 2005! Men jeg har kæmpet så meget, og i morgen når jeg skal til speciallægevurdering, vil jeg tale rigtig godt med ham om det han finder frem til. Jeg tror jeg kender ham og hans mening om min kommunes fremgang overfor mig. Han har nemlig rettet mere end en henvendelse til dem om at de stiller for store krav til mig!:@Derfor tror jeg at han vil anbefale pension. Jeg er nået frem til at hvis kommunen ikke kan tilbyde mig et job der tager hensyn til mine skånebehov så må det blive pension. Men jeg håber at speciallægen vil indflette i sin vurdering at det faktisk er kommunens manglende hensyn til mine skånekrav, der har ført mig ud i denne situation. Ikke at jeg er totalt uskyldig i dette! Jeg har bare ikke VOVET at sige TOTALT nej! Jeg har altid sagt at jeg ville da godt prøve......... Når jeg så prøver og reagerer så kommer mistænksomheden frem fra konsulenter og kommunen.
Jeg støder ind i mange der ikke kan forstå at jeg er syg! Min depression gør at jeg magter at opretholde facaden i et stykke tid, men krakelerer hurtigt! Dem der kun møder mig flygtigt og ingen forståelse viser eller udtrykker! Det er faktisk synd for dem! Jeg gider ikke forsvare mig mere. Ej heller undskylde at jeg har en usynlig sygdom. I vore dage hvor internettet er så udbredt, er det bare om at søge informationen hvis der er noget man ikke forstår!
Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2007, 23:24   #12
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
RE: Venter på visitering til fleksjob

Hej Bea,

jeg kan se at du stadig venter på svar, så jeg vi sende dig rigtig gode og positive tanker til de sidste dage og håbe på et STORT HURRA fra dig ;-)

Kram
fra
majs
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2007, 00:27   #13
Nikke
Føler sig hjemme på K10
 
Nikkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 54
Indlæg: 32
Styrke: 18
Nikke er ny på vejen
RE: Venter på visitering til fleksjob


Hej Majs
jeg ønsker dig alt held og lykke og vil kryser alt hvad
der kan kryser.
Hilsen
NIKKE
Nikke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2007, 00:24   #14
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
RE: Venter på visitering til fleksjob

Hej Susanne Majs og Nikke

Jeg kan mærke det hjælpe at i sender positive tanker og krydser fingre, det skal nok gå dennegang. Der kommer en positiv historie i næste uge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håber at der sker noget positivt også for dig Susanne og at du kan få hjælp fra din speciallæge. Nogle gange hjælper det, når det er autoriteter der skriver deres mening. I min egen sag er det lægernes udsagn der beyder mest, det har jeg da fundet ud af. Lægekonsulenterne og de forskellige specialæger har en masse og skulle have sagt. Ja, og så skal der stå at det er kroniske, varige men og at alle behandlingsmuligheder er udtømte.

Jeg ved ikke hvordan det er med en pensionssag, men der er vel næppe den store forskel med hensyn til autoriteter.

Det er svært at fejle noget, som andre ikke kan se. jeg ved ikke hvad det er der gør at mennesker ikke tror på det der bliver sagt. Jeg har oplevet et af de der dømmende mennesker selv blive syg. Du skulle høre hvor dårligt hun havde det. hun havde helt glemt hvor dømmende hun selv havde været. jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. Jeg tror virkelig ikke hun selv er klar over, hvad ´hun har gjort. På samme måde kendet jeg en der er forhenværende alkoholiker, men stadig falder i en gang imellem. Både hende selv og manden er så dømmende over for andre, især dem de synes drikker for meget. Jeg forstår altså ikke at de ikke tænker på at " feje for egen dør" før de kritiserer andre. Jeg tror det er noget med at hvis man selv har det svært, er det dejligt at kunne sige at andre heller ikke klarer sig så godt. Måske er disse mennesker som ikke forstår dig eller ikke tror på dig selv på "skideren" på den ene eller anden måde.
Nå det var et sidespring, men nogle tanker jeg ofte har gjort i forbindelse med menneskers måde at opføere sig på.

Håber alt falder på plads for dig. Du har ikke brug for flere nederlag. Hver gang du starter på noget du ikke kan klare, ja så oplever du et nederlag. For mange nederlag manifesterer sig ofte ved depressioner og angst.

Held og lykke

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvordan søge om visitering til fleksjob? mikelzen Spørgsmål ang fleksjob 9 27-03-2013 18:30
Visitering til fleksjob-antal timer? Håber Spørgsmål ang fleksjob 62 08-08-2011 13:55
visitering til fleksjob Tito Spørgsmål ang fleksjob 9 26-03-2010 19:49
Tidsbegrænset visitering til fleksjob? Cordulla Spørgsmål ang fleksjob 7 23-02-2010 07:38
Kommune undskylder manglende visitering til fleksjob zuza Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 3 11-04-2008 11:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension