K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2011, 01:13   #1
hodsager
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2011
Indlæg: 1
Styrke: 0
hodsager er ny på vejen
fleksjob

Hej
jeg er en ung mor til 5 børn på 35 år de fire bor ved mig, jeg har gået sygemeldt de sidste 3 år pga depression, kan ikke overskue så mange ting af gangen har været i aktivering ca 13 timer ugentligt og det er nok for mig så tænker jeg om man kunne søge flexjob, da det kunne være mere fast og man ved hvad man skal det gør man ikke i aktivering, syntes det kan være lidt stressende man ikke ved hvornår man holder et sted. og jeg ved også jeg ikke bare kunne gå derhjemme hver dag det gir lidt at komme ud blandt andre.
hodsager er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2011, 10:23   #2
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Tjaa..felksjob er jo ikke bare noget man søger. Det skal jo gennem sagsbehandlerren, men tænker det må være noget I har talt om? Ellers få fat i sin SB ...
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension