K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-08-2007, 20:01   #11
vibeke
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2005
Alder: 57
Indlæg: 15
Styrke: 19
vibeke er ny på vejen
okay.. har ringet til fagfoeningen idag og der ringer en tilbage på mandag, så jeg regner med jeg får en med der fra... håber det så kunne glide noget nemmere med min sag...
vibeke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2007, 23:30   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Vibeke krydser fingere for dig
  Besvar med citat
Gammel 04-08-2007, 10:13   #13
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Vibeke krydser fingere for dig

Det gør jeg også.

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2007, 11:34   #14
vibeke
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2005
Alder: 57
Indlæg: 15
Styrke: 19
vibeke er ny på vejen
Bea

Tusind tak Bea....
vibeke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2007, 12:46   #15
vibeke
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2005
Alder: 57
Indlæg: 15
Styrke: 19
vibeke er ny på vejen
har været på kommunen

Så har jeg været på kommunen igen, jeg skulle komme i gang med at gå til fys, har lige fået lavet en henvisning dertil.. den skulle jeg så have med på ydelseskontoret for at søge om hjælp økonomisk dertil... men tænker ikke de hjælper??? sagsbehandleren havde modtaget parpire fra gråsten,, men der er ingen diagnose på mig andet end jeg har de smerter hele tiden.... der var også kommet parpire fra phykiateren og han skreb det var proplematisk med hensyn til det arbejdsmæssige da jeg havde haft angsten i mange år... blev bedt om på kommunen at spørge læge om jeg kunne komme i noget terapi på et sygehus... en sygeplejeske skulle snakke med mig omkring min angst, for derefter at skulle se om hun kunne få mig i en bus og i en elevator.. da det er angst jeg lider af inden for dette... men det tror jeg ikke selv på ville kunne lade sig gøre...Skal til en samtale igen i september med sagsbehandler med henblik på at kunne komme på reva... men hvordan skal joe kunne det når jeg ikke har bil og ikke kan tage et offentligt transportmiddel??? pension kunne jeg ikke få.. har heller ikke bedt om det... og flex var ikke så nemt at få... så tænker hva er mine muligheder så nu.... sagsbehandleren ville også snakke med deres lægekonsulent.... er mere forviret nu ....

vibeke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2007, 13:29   #16
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hej Vibeke...

Sikken dum situation, du står i.

Jeg synes, du skal bede din sagsbehandler om at lave en realistisk og sammenhængende plan for, hvordan du skal komme tilbage på arbejdsmarkedet.

M.h.t. din angst... Så er der håb forude med terapi.

Her på siden har personer fået bevilget taxa til terapi, eller terapeuten kan komme hjem til folk.

For at bruge kommunens fagsprog, så skal dine barrierer jo fjernes, og lige nu er den største barriere din angst og dine smerter, som jeg læser det.

Håber, du også kan få hjælp af din fagforening.

Knus
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2007, 14:09   #17
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Bare for at sige at den diagnose der hedder myalgi, ikke skal forvekles med fibromyalgi....for at få diagnosen fibromyalgi er der nogle test man skal "bestå" de såkaldte triggerpunkter....dem er der 18 af og "klarer" man de 11 har man fibromyalgi....ellers har man "bare" myalgi som betyder smerter i musklerne....jeg tror det er derfor man mener at fysioterapi kan hjælpe, for ved "rigtig" fibro kan træning let forværre fibroen, desværre er det sådan at hvis fibroen bliver forværret, så er det en permanent tilstand....mens det omvendt, ved myalgi, netop kan være at træning kan hjælpe.

Jeg forstår godt at det giver forvirring, men der er altså stor forskel.

Mvh Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2007, 23:31   #18
vibeke
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2005
Alder: 57
Indlæg: 15
Styrke: 19
vibeke er ny på vejen
er ved at være længe siden jeg sidst har skrevet...jeg skulle have været ved sagsbehandleren her den 1 oktober men blev meldt ag for anden gang... surt skulle have gået resourceprofilen igennem, men har fået en ny tid 1 november... har nu været hos en overlæge i psykriatrien som gav mig prognosen som var lavt selvværd/selvtillid og panikangt... så skal starte i angstgruppe og til januar skal jeg starte på kogniativ terapi, er noget spændt... der skulle også være lavet en henvisning til Reva men må gså vente... tænker nu om jeg stadig er berettet til et fleksjob???
Nogen der ved noget om det??

vibeke
vibeke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2007, 14:05   #19
dortewehrs
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2007
Indlæg: 2
Styrke: 0
dortewehrs er ny på vejen
Hej Vibeke

Jeg har lige læst de mail. Jeg har selv Fibromalgi og er lige startet i flexjob. Jeg kan ikke forstå at du har været indlagt pga. det. Jeg blev henvist af min læge til en gigtlæge som så undersøger om det er det. Jeg synes du skal prøve at få en henvisning til en gigtlæge.
Du kan samtidig se på nettet hvilket andre symtomer der er ved denne sygdom skriv det ned og tag det med til evt. gigitlægen.

Hilsen

Dorte
dortewehrs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Aner ikke hvad jeg skal stille op!!! bimmer Spørgsmål ang fleksjob 11 25-03-2012 08:35
Aner ikke hvad min fremtid bringer. Veras mor At søge førtidspension 7 21-09-2011 18:17
fortabt.. aner ikke hvad jeg skal stille op! dennis skov Alt det andet 6 10-01-2011 19:17
Venstre hånd aner ikke, hvad højre hånd laver Phönix Dit og Dat 6 04-09-2008 19:08
Rådgivere og statistikere aner ikke, hvad fleksordning går ud på zuza Politik og Samfund 4 31-05-2008 10:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension