K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-03-2013, 13:48   #1
Lonekuster
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2013
Indlæg: 8
Styrke: 0
Lonekuster er ny på vejen
Spørgsmål ang delvis raskmeldelse.

Vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig, min mand er sygemeldt og modtager sygedagpenge fra kommunen nu.

Han blev sygemeldt da han arbejdede og blev opsagt på grund af besparelser, mens han fik sygedag penge.
Han arbejdede 136 timer om måneden og har været fuldtids forsikret i a kassen, men nu snakker kommunen om han ikke er fuldt uarbejdsdygtig længere.

Så ved jeg ikke om det er muligt at være delvist raskmeldt, hvor man både modtager sygedagpenge OG A-kasse, fordi han står uden arbejde.

håber nogen kan hjælpe med mit spørgsmål

- Lone.
Lonekuster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2013, 14:57   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Han skal normalt kontakte sin a-ksse inden den delvise raskmelding, da de skal vurdere om han delvist kan stå til rådighed for arbejdsmarkedet.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Raskmelding/ delvis 20-24 timer Chacha Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 19-07-2013 07:44
Kontanthjælp og delvis job ? c.l.e.o. Alt det andet 6 12-06-2013 23:21
Raskmeldelse Tullee Alt det andet 2 15-10-2011 12:56
Delvis raskmelding? Håber Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 08-02-2011 09:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension