K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-04-2009, 11:11   #1
tigger
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2008
Indlæg: 33
Styrke: 16
tigger er ny på vejen
psykologisk test

hejsa

jeg skal til sådan en test for at blive endelig afklaret i forhold til flexjob, men hvordan foregår sådan en test, hvor lang tid tager den. må man ha en bisidder med osv osv.
tigger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2009, 12:11   #2
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Jeg går ud fra det er en arbejspsykologisk test, du skal til?

Jeg kan fortælle dig at en sådan har jeg været til:

Det tager 3 timer, hvor du først skal fortælle om dig selv, din opvækst, dit uddannelsesforløb, dit arbejdsliv, og så bliver du intelligenstestet (WAIS).

Har du tjekket om det er en arbejdspsykolog, som din kommune har købt til opgaven, og som du evt. kan klage over til Psykolognævnet, hvis du oplever at der er for mange fejl i den rapport, som arbejdpsykologen efterfølgende sender til Kommunen?

Du har ret til bisidder, og hvis jeg var dig, ville jeg også tage en optager med!

Jeg har selv en klage liggende inde hos Psykolognævnet, som jeg venter en afgørelse på ... Det trækker ud ... men hvis du er interesseret, kan du klikke på Hyanna ude i venstre side og så finde statistics, finde "emner starte af Hyanna, find Trivalliteratur, så kan du læse om MIN oplevelse af det.
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2009, 18:25   #3
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
hejsa
jeg har været til sådanne en test og det tog 3 timer hvor jeg skulle fortælle om min barndom osv osv..men jeg er så glad for jeg kom afsted...ham jeg var hos var dygtig og erklæringen falder ud til min fordel...det var komunen der sendte mig ned til ham*SSS*..jeg måtte godt have besidder med men hun sad bare i venteværelset og var der hvis jeg hevde brug for hende:-)

Sidst redigeret af pruttenQ34; 01-04-2009 kl. 18:27.
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 11:12   #4
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Har

aldrig været til sådan en test.

Men for mig lyder det nogenlunde som en generel heldbreds attest....der gik lægen også tilbage til den dag "jeg blev født"....

Kan forstå at det kan være både godt og dårligt at blive sendt til sådanne test.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 11:18   #5
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tror at fremgangsmetoden afhænger lidt af hvad din historie er generelt... hvis du HAR psykiske problemer, vil de blive testet af osv.

Da jeg var til psykologisk test blev jeg testet i de sædvanlige ting som andre har nævn, som f.eks. IQ, Hukommelse, Koncentration osv.

I mit tilfælde blev jeg også testet for depression og social fobi, da det var diagnoser jeg havde i forvejen.

De fleste tests er enten en masse spørgsmål, eller også er det afkrydsningsskema'er...

Don't worry, det er ikke ubehageligt, med mindre det er en bisset psykolog
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykologisk udredning Syvsoveren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 27-11-2011 00:14
Psykologisk udredning Vienne Alt det andet 2 26-11-2011 03:41
Psykologisk test - kritik zuza At søge førtidspension 10 06-03-2011 11:55
psykologisk vurdering tije Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 14-02-2011 20:48
Psykologisk test el. psykiatrisk vurdering hla72 Alt det andet 14 08-12-2009 23:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension