K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-11-2013, 13:17   #1
sussianne
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2013
Indlæg: 16
Styrke: 11
sussianne er ny på vejen
sygedagpenge ophør/ingen mands land

jeg er landet i ingen mands land, efter ophør af mine sygedagpenge.

Jeg kan ikke få kontanthjælp, jeg er ikke blevet tilbudt andet tiltag.

jeg har sendt kommunen en klage over afgørelsen og i dag har jeg sendt min tidligere sagsbehandler kopi af Ankestyrelsens principafgørelse i forhold til § 7 a. er der andet jeg kan gøre for at komme videre?

tænker lidt på at kontakte pressen? her op til kommunal valget vil det måske være givtigt?
er der nogen der har andre forslag?
sussianne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 06:52   #2
syrenen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2012
Indlæg: 72
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
syrenen er ny på vejen
Hej sussianne!det sker gang på gang at folk ryger helt ud uden indtægt. God sparemanøvre for kommunen. Husk endelig at blive i systemet hvis du fortsat er sygemeldt eller under udredning. Jeg skulle søge KH uden at få noget udbetalt, ellers ville jeg ryge ud af systemet. Så hold ud imens det står på også selvom JC forlanger noget af dig vedr. Afklaring esk. Praktik el.lign.håber du kommer hurtigt igennem, så du ikke skal være for længe uden forsørgelse, og ja skriv straks et brev til alle politikerne, der er hver uge åbne breve i lokalavisen om urimelig behandling af syge borgere!! Pøj pøj. Mvh Syrenen
syrenen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2013, 07:14   #3
sussianne
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2013
Indlæg: 16
Styrke: 11
sussianne er ny på vejen
Hej Syrenen

tak for dit svar,
jeg er blevet i systemet og har fået en ok sagsbehandler fra jobcenter. Mine sygedagpenge stoppede d.10-10-2013. og der sker bare ikke rigtig noget.

Jeg havde nu tænkt mig at kontakte lokal TV, da det måske kan ryste politikkerne lidt mere end en skrivelse.
sussianne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension