K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-01-2012, 20:52   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Det er lige nøjagtigt det du skal gøre, fortæl dem hvordan du reagere når det bliver for meget og at du har svært ved at sige fra.

Da jeg var til forhåndssamtale, kom jeg også til at tude, noget jeg ellers sjældent gør, men det var så svært for mig at forklare hvor hårdt presset jeg kan føle mig af ingenting. For første gang i mange år, kan jeg med glæde have mine børn ved mig og det er jo det vigtigste i forhold til alt andet.

Lad være med at starte for hårdt ud i din arbejdsprøvning, anmod om det du føler du kan klare. Det kan være hårdt i starten, da det er helt nyt og man føler sig presset. Tillige må du heller ikke lade dig presse undervejs, hverken af Reva eller dig selv. Det gjorde jeg sidst og det endte med en tur på psykiatrisk skade stue efter arb. prøvning på ca. 6 mdr. Prøver du noget mere bare for at se det an, så skru ned hvis det bliver for meget.

Det er mega svært at bygge sit eget system op. Undervejs kan man forledes til at tro at det er meget normalt at ligge på sofaen i 2 - 3 timer når man komme hjem efter 2 timers arbejdsprøvning, men det er det jo ikke. Så det er der man skal råbe vagt i gevær. Det anbefales derfor at man skriver dagbog, så man kan se hvordan det udvikler sig i forløbet, bagefter glemmer man nemlig en del desværre.

Det sted jeg skal hen fører også selv journal omkring mig også i forhold til hvordan min dag gik da jeg kom fra "arbejde" sidst jeg var der.

Held og lykke med din afprøvning. Der er jo ikke andet for end at vi kommer igang igen hermed. Dog kan det undre mig lidt, at din psykiater evt. ikke vil "kontra- incidere" din arbejdsprøvning ? Dvs. at han skriver til kommunen at du simpelthen ikke må komme i arbejdsprøvning af hensyn til helbreds forværring.. Har I talt herom ? Det kan være svært at blive afklaret uden arbejdsprøvning, men det er jo ikke det værd, hvis man bliver endnu mere dårlig.

Min psykiater har bare sagt at jeg jo så bare må sygemeldes hvis det ikke går, jeg gad godt at han kontrainciderede det, men min sag kommer nok ikke videre af den grund.

Håber at din sag afklares i det nye år, godt nytår.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejds tid på flexjob johnny53 Spørgsmål ang fleksjob 12 01-05-2013 12:29
Ret til arbejds-prøvning ! Birkes-musen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 14-11-2012 23:07
er i arbejds prøvning pedo Alt det andet 23 31-08-2011 09:43
arbejds prøvning karen1191 Alt det andet 2 06-10-2010 13:59
Arbejds prøvning med dyr ?? Tzari Dit og Dat 26 01-01-2010 23:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension