K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-03-2008, 16:01   #1
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
systemet svigter de svage igen og igen

dette brev er send til ombudsmanden
att, Ombudsmand, professor, dr. jur. Hans Gammeltoft-Hansen
folketinget

JEG HÅBER DER ER NOGEN DER TAGER DISSE INDLÆG ALVORLIGT I DENNE REGERING

jeg er en ung mand på 30
jeg har været hjertesyg siden jeg var 8 år
jeg har pacemaker nummer 8 på nuværende tidspunkt
den skal skiftes om 3 år hvis den holder tiden ud

stort set siden fra jeg var 18 år har jeg været på kontanthjælp.
jeg var ude for en alvorlig arbejds ulykke den 20 april 1999 i aalborg da jeg var under uddannelse inden for transport og logastik, jeg brækkede 5 torn tappe / nakke /hals hvirvler jeg har siden den dag haft kronisk hovdepine og nakke og ryg smerter dagligt, og lyd og lys overfølsomhed og jeg må ikke løfte noget tungt eller påtage mig fysikske belastende opgaver.
jeg har været i gennem 3 arbejdsprøvninger siden 1999 uden resultat,

min gamle kommune i glamsbjerg mente jeg skulle have pension eller flexjob og dette ville blive nemmere i odense kommune men ingen ting er der kommet ud af dette.
jeg har været hele turen i gennem med ringe ryg center og fysioterpi og div læge undersøgelser og deres konklotion det bliver ikke bedre jeg har længe været plaseret i match gruppe 4 og sidste år kom jeg i gruppe 5
og det er den gruppe for mennesker der betegnes for totalt uarbejds dygtige,

jeg har i det sidste halve år været tilknyttet reva aktiv i odense og de har en special læge som har kigget i min sagsmappe og han mener jeg skal søge mig et alm arbejde, jeg har aldrig snakket med manden.

jeg er pt i praktik / arbejds prøvning på fyens stiftidende og de vil gerne have mig i flexjob men odense kommune holder på jeg skal ud i endnu en arbejds prøvning et andet sted og det mener jeg er for sindsygt når der nu er noget jeg er god til og glad for så hvorfor ikke bare give mig dette flexjob da odense kommune ellers forbliver 100% forsørgende over for mig
og jeg har fået tilraget mig en deprision som jeg kæmper med ved siden af alt det andet her,

med venlig hilsen ole oliver
XXX XXXXXX X odense
email [email protected]

p/s du må gerne sende dette brev rundt eller evt sende mig en liste med folketingets email adresser så jeg også kan sende dem et brev
pp/s jeg opgiver aldrig kampen mod systemet for jeg ved jeg har rette ftil enten et flexjob eller pension og mit største ønske er at blive selv forsørgende.

Tilføjet af Web

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.

Sidst redigeret af Webmaster; 19-08-2009 kl. 13:06. Årsag: Personlig adresse slettet
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2009, 18:06   #2
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
hej

ja livet går sin gang alle sammen lad os synge en sang
vi er røde vi er hvide vi er dem systemet ikke kan lide
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2009, 01:05   #3
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Til den dummes forklaring!!!???

Hej Oliver

Undskyld titlen, men jeg føler mig sq lidt dum efter Webs latinske citat. Det eneste jeg forstod var at det har noget med fremtiden at gøre???

Rent bortset fra det er det en sk... god skrivelse du har lavet til ombudsmanden. Måske man skulle efterligne dig og gøre det samme. GODT GÅET KAMMERAT.

Og Web, TAG LIGE OG OVERSÆT CITATET. Så kan det være at en dummernik som mig også har en chance for at nyde godt af visdomsordene

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2009, 01:14   #4
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Man er ikke dum blot fordi man ikke er webansvarlig:

Her er dog lidt oplysning: http://nwalsh.com/comp.fonts/FAQ/cf_36.htm

Som du kan se er ovenstående hyppigt brugt af webmastere til at teste fonte sider uden indhold og lign.

undskyld sidespringet
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2009, 11:41   #5
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
LOL, jeg prøvede at læse det baglæns, men det gav sq heller ingen mening ..nå så det er latin, hahaha. Dejligt at grine lidt af sig selv Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2009, 17:25   #6
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Ha, ha Helle 4, ja, Viper og jeg kunne jo umiddelbart identificere at det var latin og jeg var sq da også en tur i reolen efter min gamle latinske læsebog (både Viper og jeg har haft latin i folkeskolen men det er næsten rustet op med alderen) og jeg fandt så også liiige en latin ordbog frem, hvor vi fik identificeret lidt mere end Viper skrev i sit indlæg; men vi måtte opgive at få stillet vores nysgerrighed

Ja, godt gået, Oliver 30, for kors hvor bliver du dog behandlet sjofelt af din kommune

Men jeg vil lige spørge dig om jeg har forstået dig rigtigt, hvis jeg mener at du spørger efter e-mail adresser på folketingsmedlemmer?

Hvis det er tilfældet, skal jeg nok prøve at finde nogen til dig ... men kan du ikke lige give et bud på, hvem du kunne tænke dig at maile til?

Fortsat held og lykke i din kamp ... de varmeste hilsner Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 20-08-2009 kl. 18:07.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2009, 22:31   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
prøv den her side der er alle adresser på folketingsmedlemmer

http://www.ft.dk/default.asp?id={1D4...-2EE38627C7F6}

Sidst redigeret af Hejdien; 20-08-2009 kl. 22:34.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommet i tvivl igen igen Rescurseprofil:) Jette91 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 25-11-2011 22:31
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
Når systemet svigter - igen og igen Stella Politik og Samfund 113 21-04-2008 15:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension