K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2012, 20:31   #11
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af §ABC Se meddelelser
Jeg kan se du er meget stresset, jeg lever også meget stresset med den jobsituation jeg er i lige nu, og kan se jeg selv let får rodet tingene sammen.
Selvom jeg er fritstillet med løn, så jeg egentlig ikke skal stå til rådighed nogen steder, har jeg bedt min psykiater om en sygemelding så der kan komme ro på.

Jeg har ikke læst den tråd du henviser til, det er ikke min opgave at finde hoved og hale i ting der allerede er sket.
Jeg ser på nu og her, og så fremad...
Og her kunne jeg da godt tænke mig at spørge hvordan du selv ser på at være sygemeldt en periode, med henblik på at få noget stress til at forsvinde, så du måske kan se mere objektivt på de ting der sker på din arbejdsplads.
ja,du lydernæsten som en kopi af mig selv.. smiler... jeg ville være ked af at skulle sygemelde mig... det jeg bare vil spørge om..

1.. hvis jeg nu blev fyret og de kaldte det sammarbejdsproblemer.. går jobkunsolent så hen og siger det er selvforskyldt fyring.. ?? jeg laver jo mine tilg som jeg skal. det handler jo i bund og grund i min situration kun om at jeg sagde fra. og kaldte en spade for en spade da jeg ikke ville blive ved med at blive talt nedladende til. det var jeg blevet nu i ca. et år af en bestemt kolega. min chef og su"chef sagde engang for et par md.siden jeg skulle blive bedre til at sige fra. men man ved jo aldrig nor det så sker at man kalder
2.. hvad vil der ske hvis jeg ikke selv finder et nyt job inden de 12-18 md. ??

sender de mig på kontanthjælp ?? for så ville jeg da skulle gå fra hus og hjem da jeg er gift.

og revudering ved jeg ikke meget om da jeg har været i job uden afbrydelser i ca 12.år. og hvad er det ?? skal man hele møllen igennem så ??
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2012, 20:59   #12
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Nu går du ind og siger til din chef, hvordan det forholder sig og hvad der er sket.

Det er dig der har fod på den her situation, hvis de ville af med dig skulle de nok finde den ene eller anden grund, stol på det.

Du siger du er belastet af situationen og gerne vil have hjælp, samt at du har behov for støtte til at tale med den kollega der er problemet.

Hvis din leder er ligeglad, eller finder det svært at hjælpe, beder du om at der bliver holdt et fælles møde med jobkonsulenten.
Det er netop derfor man har en jobkonsulent når man er i fleksjob.

Det kræver selvfølgelig mod at tage fat, men tro dig du bruger endnu flere kræfter på v lade være med at gøre noget.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
men gard og vudering sanne mor Alt det andet 5 05-06-2012 18:05
sygedagpenge stop / Flexjob bevilling. le cuere Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 06-04-2011 00:31
Må man tage et flexjob i nilla Spørgsmål ang fleksjob 9 27-03-2010 14:56
Vudering af arbejdsevnen Klein Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 12-09-2007 22:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension