K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2019, 06:50   #1
Æseløre
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2016
Indlæg: 4
Styrke: 0
Æseløre er ny på vejen
Question Flytning på FP

Hej herinde, jeg har søgt på nettet og er nu blevet super forvirret, så håber I kan komme med et godt svar, jeg er I den heldige situation at vi har fået tilbudt lejlighed i den kommune hvor vi har drømt om at flytte til i årevis, men her er så problemet/frygten kommer ind, kan den nye kommune tage min FP fra mig , jeg har læst at jeg skal melde mig på den nye kommune og få en sagsbehandler og fortælle dem at jeg flytter ind ???, det har virkelig startet mine angst anfald, jeg er dårligt begyndt at tro på selv at jeg har fået FP (12/2016), så nu har jeg desværre "tilbagegang", er det ikke bare at melde flytning på samme måde som min arbejdende mand og så ved Udbetaling Danmark det eller ?🤔 har det nu den betydning at jeg skal starte HELT forfra....
Æseløre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2019, 07:32   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Nej da, du kan roligt flytte, du skal melde dig så du stadig får penge uden problemer og boligydelse ofhvis du får anden hjælp.
Du kan roligt flytte.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2019, 07:37   #3
Æseløre
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2016
Indlæg: 4
Styrke: 0
Æseløre er ny på vejen
Tusind tak jjsonn, jeg vidste der var nogen herinde der kunne svaret.
Æseløre er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension