K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-03-2011, 12:19   #1
peter1974
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2009
Indlæg: 23
Styrke: 15
peter1974 er ny på vejen
Kan nogen anbefale en advokat

Hej allesammen, Jeg har en fleksjobsag kørende med Københavns kommune. Det er en fleksjobsag som er blevet afvist og nu har været igennem Beskæftigelsesankenævnet, ankestyrelsen og ombudsmanden. Nu er jeg blevt rådet til at få en advokat ind i sagen. Er der nogen her som kender til en go en, som kunne været en mulighed i denne sag
peter1974 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 16:44   #2
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af peter1974 Se meddelelser
Hej allesammen, Jeg har en fleksjobsag kørende med Københavns kommune. Det er en fleksjobsag som er blevet afvist og nu har været igennem Beskæftigelsesankenævnet, ankestyrelsen og ombudsmanden. Nu er jeg blevt rådet til at få en advokat ind i sagen. Er der nogen her som kender til en go en, som kunne været en mulighed i denne sag
...kender ikke til en god advokat personligt, men overvejer www.Helsinghoff & Partnere.dk efter selv at have været fastsiddende i systemet i denne by i 10 år, prøv at klikke, måske kunne det være noget.

Har lige læst dine tidligere tråde: Hvordan gik det hos Ombudsmanden?
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 17:04   #3
peter1974
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2009
Indlæg: 23
Styrke: 15
peter1974 er ny på vejen
Ja, hvordan gik det hos ombudsmanden, det er et godt spørgsmål. Det har taget over et år og resultatet er at han vælger at kritisere kommunen for dens begrundelse for afslaget, mens han godkender selve afslaget.....Så hvordan skal den forstås? (sikkert at kommunen stadig kan gøre hvad de har lyst til). Det er den ene offentlige hånd der vasker den anden. Men jeg har nu tænkt mig at fortsætte. Ved ikke om det med advokat er en god eller skidt ide, men synes jeg er løbet tør for gode og brugbare indfald....
peter1974 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 17:56   #4
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af peter1974 Se meddelelser
Ja, hvordan gik det hos ombudsmanden, det er et godt spørgsmål. Det har taget over et år og resultatet er at han vælger at kritisere kommunen for dens begrundelse for afslaget, mens han godkender selve afslaget.....Så hvordan skal den forstås? (sikkert at kommunen stadig kan gøre hvad de har lyst til). Det er den ene offentlige hånd der vasker den anden. Men jeg har nu tænkt mig at fortsætte. Ved ikke om det med advokat er en god eller skidt ide, men synes jeg er løbet tør for gode og brugbare indfald....
Øv, med den Ombudsmand: Rammerne indenfor lovgivningen på det aktuelle område må så være overholdt, men gør desværre ingen forskel for dig.

Du har gået hele vejen, så jeg ser heller ikke så mange muligheder tilbage, udover advokat og medier.

Du kunne evt. oprette en "Københavnertråd: Afslag på flex?" her på K10 og se, hvordan forløbet og processen har været i denne by (håndteres meget forskelligt fra kommune til kommune)- måske ville det give idéer og skyts.

Vi er et par stykker, der har en sådan tråd i støbeskeen, men hvor det handler om afslag på FP.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2011, 20:11   #5
JesperOlsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2011
Indlæg: 1
Styrke: 0
JesperOlsen er ny på vejen
Find advokat

Hej Peter

Jeg foreslår at du kigger forbi på www.advokatoversigten.dk, som har en stor liste over advokater i Danmark. Måske kan du finde en advokat i dit lokalområde, som vil kunne hjælpe dig.
JesperOlsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2011, 21:25   #6
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Jeg blev også anbefalet Helsinghoff mm, som nu hedder Advocare
Talte faktisk forleden med en, som har advokat derfra, som fortalte at han (advokaten) kender vores kommune godt, og endnu ikke har tabt en sag mod kommunen!
Rigtig dejlig info. Jeg skal have mit første møde med dem i morgen
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 08:58   #7
Mila
Hvor skulle jeg ellers være
 
Milas avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-08 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 105
Styrke: 15
Mila er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Jeg blev også anbefalet Helsinghoff mm, som nu hedder Advocare
Talte faktisk forleden med en, som har advokat derfra, som fortalte at han (advokaten) kender vores kommune godt, og endnu ikke har tabt en sag mod kommunen!
Rigtig dejlig info. Jeg skal have mit første møde med dem i morgen
Jeg vil absolut ikke anbefale firmaet Helsinghoff og Partnere nuværende Advocare............jeg har haft dem i min sag og der skete absolut intet fra deres side og der var flere her på forum som kunne sætte link på der viste at firmaet var idømt flere bøder pga smøl i klientsager ........
Jeg kan desværre ikke finde de link.

Det eneste jeg fik ud at bruge ovenstående var en advokatregning og jeg ved det ikke var et enestående tilfælde ..

Jeg skiftede til http://http://www.advokaterne-storetorv16.dk/?page_id=8 og siden har min sag kørt upåklageligt ..
__________________
-----------------------------------
Venlig hilsen

Mila..
Mila er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 17:53   #8
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
Helsinghoff vil jeg stærk fraråde

Havde ham i hele 2009 til en fratrædelsessag større smøl skal man lede længe efter....

på os virker det som om han ikke ved hvad han har med at gøre...han tabte lige hele sagen på gulvet men ville dog lige have sit salær alligevel selvom han indrømmede det var ham der havde begået en kæmpe brøler

så mit råd er hold dig langt væk fra ham
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 18:23   #9
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Du må da godt få kontakt info på vores gode advokat:

http://jensen-advokat.dk/

-men om DU kan bruge ham og om Advokaten vil tage DIN sag, kan jeg ikke udtale mig om -blot har han vores varmeste anbefalinger

(han var den advokat som hjalp i vores sag: http://politiken.dk/indland/article733797.ece )

pst, syns da det lyder som en go idé iøvrigt, som Carmen foreslår, måske værd at overveje, også?
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 11:02   #10
Nol
Føler sig hjemme på K10
 
Nols avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2011
Lokation: Esbjerg
Alder: 52
Indlæg: 33
Styrke: 14
Nol er ny på vejen
Jeg vil anbefale Berit Lenshow, hun er godt her fra Jylland, men hun kender nok en god sagfører på Sjælland. Hun er fra sagførerhuset Advodan:-)
Jeg bruger hende selv, og hun er fantastisk.
Nol er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen der kan anbefale en advokat ? Nisten Din historie 11 20-03-2013 15:42
Nogen der kender en god advokat i Nordjylland/Aalborg CHNEVIDE Alt det andet 3 18-09-2010 22:26
Kender nogen en Advokat eller god Retshjælp ? annoa Alt det andet 11 02-06-2010 19:21
Nogen der kan anbefale en god læge i Brøndby? Ninja Alt det andet 2 17-05-2010 21:50
Er der nogen, der som jeg har måtte hyre en advokat.. Kirsten Marie Skal kommuner ikke overholde loven? 1 15-04-2008 09:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension