K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-07-2009, 09:52   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Politikkere der blogger

Så nu er tiden ved at nærme sig for kommunalvalget og mon ikke det er nu der kan være et lille håb om at blive svaret og hørt .

Jeg har siddet og kigget i forbindelse med andet og her fandt jeg sørme også Hillerøds borgmester som blogger og også en facebook profil har hun, jeg vil selv se hvad jeg kan finde her i Køge kommune hvor jeg selv bor og så vil jeg da begynde at stille spørgsmål i det åbne forum , jeg ved at de vil undskylde sig med at de ikke kan gå ind i person sager men de kan svare på genrelle spørgsmål fra deres borgere ..

På den måde er der mulighed for at gøre opmærksom på den måde ens egen kommune behandler de syge på, kan de stå inde for det har de tænkt sig at lave det om og hvordan stiller de sig til kassetænkning ...

Prøv at finde dine politikkere mange af dem er på facebook lad dem og andre borger høre hvordan lige netop din kommune behandler deres borgere det må være vigtigt...

Og mindre vigtigt bliver det ikke set i lyset af den nyhed der kom i dag om at borgere i kommunerne nu må søge privat hjælp for at få den rådgivning det kræves at være i systemet den oplysning som kommunen i følge loven er forpligtede til at give os ...

Men som vi jo klart kan se ikke holder og de værste taber bliver de svageste , dem der ikke har råd ressourcer og overskud til at gå til private rådgivere ...

Bor man i en kommune der ikke opfylder loven om offentliggjorte sagsbehandlingstider , så ville det da helt klart være en god ide at spørge ind til det i det åbne forum på feks blog eller facebook sådan at alle borger kan se det , for netop det at de ikke opgiver disse sagsbehandlingstider er noget der vil ramme alle borger både stor og lav rask og syg ...

Hvis nogen her på siden finder en facebook profil eller en blog (hvor man kan stille spørgsmål og selv skrev ikke en hvor en politikker sidder og forherliger sig selv ) for netop deres kommune så læg linket her så andre fra samme kommune kan være med på spørgsmålene jo flere jo bedre

Jeg lægger lige ud med Hillerøds borgmester

http://www.kirstenj.dk/
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mail adresser til div politikkere Hejdien Politik og Samfund 0 05-11-2005 02:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension