K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2012, 23:55   #1
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Den nye skattereform i mere letlæseligt form

Jeg græmmes virkeligt over den her regering...Jeg er næsten overbevist om at Helle bare er en betalt skuespiller af Lars Lykke.

http://www.pwc.dk/da_DK/dk/nyt/skat/...taget-2012.pdf
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2012, 00:16   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hun ER skuespiller og lige nu har hun hovedrollen i stykket - Helle og de fyrretyve røvere!!!

Instrueret af M. Vestager.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2012, 00:47   #3
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ja føj det ser ikke rart ud..må man være her - tænker man..el.skal vi flytte ud på den øde ø...

ALT stiger og vores indtægt stiger ikke løbende..hvad skal vi leve af..hvad m.varme .strøm .mv..det sker skræmmende ud..

men dem i regeringen er jo sikret og aner ikke en dyt om hvad der foregår ude i det virkelige samfund..
men vi må jo klare os..jeg har det ikke værst..nej..men jeg tænker på dem der næsten ikke får noget at spise hverdag..det blir jo ikke nemmere..

undskyld er bare lidt sur

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2012, 07:12   #4
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Åh, altså Helene! Som du kan sige det - og ramme lige på kornet!

Passer så godt. Pånær, at instruktøren (Vestager) egentligt selv ville have hovedrollen (som statsminister) og derfor, som senest set med de sociale 2020-mål, fra tid til anden går solo...

Den skatte-reform er noget svineri. Og ja, tyveri er det altså, når de svageste ikke bliver kompenseret for afgiftsstigninger... Og jeg husker det i alt fald, næste gang, jeg står i stemmeboksen. Ikke flere stemmer til soc.dem. fra mig af. Glemmer ikke, hvordan Helle TS stod på tv og sagde, at reformen var social afbalanceret. Som at føje spot til skade. Glæder mig faktisk lidt til kommunevalget næste år. Håber det bliver er brat opvågning til soc.dem...


Sidst redigeret af Risa; 18-09-2012 kl. 07:17.
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2012, 08:22   #5
zen-q
Føler sig hjemme på K10
 
zen-qs avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2012
Lokation: Fra Fyn
Indlæg: 29
Styrke: 12
zen-q er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hun ER skuespiller og lige nu har hun hovedrollen i stykket - Helle og de fyrretyve røvere!!!

Instrueret af M. Vestager.
Hahahahahahahah hahahahahahahaha

Hold nu lige kæft hvor var den go'
zen-q er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2012, 13:05   #6
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
overtrædelse af vores menneskerettigheder

Da mange førtidspensionister ikke er i stand til at forsørge sig selv så er de dybt afhængige af deres pension dvs. at det er deres overlevelselsgrundlag
det betyder at staten har pligt til at sørge for dem og det gør staten mindre og mindre dvs. at der sker mere og mere en overtrædelse af vores menneskerettigheder det er en ting.
MEN de syges skattepligtighed er noget HELT andet for de syge har INGEN og jeg gentager INGEN pligt til at betale skat da de jo er syge og ikke kan arbejde dvs. at de KAN ikke betale skat ,,medmindre at staten giver dem de penge som de skal betale i skat først og derefter kræver dem tilbage igen (idioti) i form af "skatter" det betyder at staten HAR PLIGT til at give de syge alle de penge som de syge skal betale i skatter og lign.og det gør staten i en hvis grad også ,MEN det gør staten ikke længere hvis staten hæver skatterne og SAMTIDIG sænker pensionerne for så har de syge mistet deres skattekompensation og har til sidst ingen mulighed for at betale deres skatter mere og det medfører at de syge "bliver sultet ihjel" og bla. mister nogle grundlæggende menneskerettigheder som bla. retten til eget hus(den ryger på grund af alle ejendomsskatterne)
mord er stadigvæk mord selv om man stikker kniven meget langsomt ind i hjertet på folk!

Sidst redigeret af einstein; 18-09-2012 kl. 13:15.
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
900.000 taber på skattereform Risa Politik og Samfund 14 06-09-2012 13:40
Radikal kritik af skattereform Risa Politik og Samfund 7 02-07-2012 22:45
Skattereform - førtidspension?? heltinde Politik og Samfund 21 01-07-2012 01:47
Skattereform jonah Politik og Samfund 43 29-05-2012 10:11
nogen der har en form for hjælper(ordning) ninabj Dit og Dat 2 17-08-2007 19:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension