K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-07-2008, 14:47   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jo, men nu hvor pensionen ér en realitet, så får man nok også lidt ekstra krafter til efterspillet. Super skønt for jer, jeg glæder mig på jeres vegne og håber i får massere af sol og røvin, for gu' ska' det da fejres! At få en førtidspension igennem i dag, er ikke nogen nem opgave og er ikke nogen selvfølge, så en fejring er på sin plads.

Hvis min ftp går igennem en dag, så vil jeg nok føle det som at vinde i lotto! Det blev ikke milliongevinsten hvor man bare kan slå røven i vejret, men måske anden præmien hvor man med sund fornuft kan få en sikker fremtid!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2008, 16:05   #12
Buller1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2007
Indlæg: 62
Styrke: 18
Buller1 er rigtig godt på vej
Skønt at høre.

Tillykke til helee familien også selv om der er hængepartier.

Buller1.
Buller1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2008, 18:34   #13
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det var dejligt at høre.
Mange gange tillykke fra mig.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2008, 19:03   #14
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Stort tillykke herfra. Nu kan i endelig nyde sommeren.
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2008, 19:24   #15
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
hvor er det godt at hører det var en god nyhed buster
alt held og lykke med jeres nye tilværelse
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2008, 19:27   #16
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Også en stort tillykke fra mig!
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2008, 20:29   #17
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up En glædelig nyhed..

.. og den ønsker jeg jer tillykke med.

Den slags nyheder kan vi jo ikke få nok af.


Stor
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2008, 13:05   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
buster tillykke med det og selv om der er et par hængepartier så er det vigtigste at i nu ved hvordan fremtiden skal se ud mht pension der må være faldet en sten fra jeres hjerte og kan fandme godt forstå at i er glade, vi burde lave en tråd til alle der har fået deres sag afklaret , så vi har et overblik over hvor mange det lykkedes for og det hvad enten det er pension eller fleks ...

der har her på det sidste været en del der har fået en afgørelse, også af dem der har brugt siden flittigt både for at hjælpe og få hjælp , så der er rigtig mange der glæder sig sammen med dem ...

og vi håber ikke at i forsvinder når i er kommet sikkert i land for der er brug for jer som aldrig før til at hjælpe andre igennem


Men stort tillykke til dig og din familie
  Besvar med citat
Gammel 11-07-2008, 14:26   #19
davenport
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Indlæg: 10
Styrke: 16
davenport er ny på vejen
Også stort tillykke herfra

Har selv hjulpet mange med at få pension, og det er bare en glædens dag. Også for sagsbehandleren, vel at mærke. Jeg snakkede tit med mine kolleger om, at det kunne være fedt at fejre det med et glas, hver gang det skete.
(Jeg brølede i hvert fald højt hurra hver gang )
davenport er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2008, 20:44   #20
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hej igen allesammen.

Nej, i kan tro at jeg/vi ikke sådan er til at blive af med - vi vender frygteligt tilbage

-både for at hjælpe(hvis vi på nogen måde kan) men nok også stadig for at få hjælp.
Som Flemming har opdaget ææææælsker jeg at dunke folk oveni hovedet med §

Ak, ja det har aldrig været målet i sig selv at blive pensionist men må erkende at der vist pt ikke er det store alternativ -skønt regeringen mener det modsatte

Vi har altid sat en ære i at klare os selv og det er jeg ganske sikker på langt de fleste er, trods tågehornets "antydninger"

Som jeg har sagt tidligere er jeg ret "firkantet" hvad angår løgn/sandhed og den største problematik har nok været den mistroiskhed vi har oplevet, det skal jeg blankt erkende.
At på det nærmeste- tja, det er faktisk også udtalt - blive anklaget for at være en snylter m.m. -det kan jeg ikke have siddende på mig.
Så er det jeg bliver mere end "firkantet". Jeg synes selv jeg er vant til at møde folk med respekt, uanset hvor i livet de er, derfor kan jeg ikke li respektløse, stupide, magtsyge mennesker og reagerer.
Vi er alle skabt lige, siges det, og det vil jeg fortsat have lov at hævde -og ingen er ufejlbarlig, derfor har jeg så svært ved at forstå at man i dag ikke kan få ordet: undskyld -over sin mund, hvis i kan følge mig.
Det er jo blevet så moderne at nedsætte en undersøgelseskommision apropos

Ganske kort: at blive mødt med en holdning og udtryk som:"Er ski... ligeglad om du så kun kan finde dig et job som gadefejer, dovne hund"
"Ha, der vandt jeg nok" - udtalt som et lille barn når man ikke havde sine argumenter i orden eller:"Ha, jeg spiser advokater til frokost" (håber hun er sulten nok nu ) osv osv.

Ak, ja mod tåber kæmper selv guder forgæves ikk´

Nå men det blev en længere smøre og nu vil vi tillade os at holde lidt ferie i costa del baghave
Måske kan vi håbe at vores nye medicinering hjælper os lidt bedre for jeg har et ønske om at se Dragør, har aldrig været der, men der skulle siges at være rigtig skønt. Håber at vi kunne være i stand til at køre blot en lille søndagstur.

til jer alle
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension