K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2011, 18:39   #11
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
ups rammer lige i hjertekulen her, har det selv på samme måde, men det var ikke det jeg lige ville her.

Nej det var: HUSK at fortælle jeres børn at I IKKE dør af jeres sygdom !!!! Det er SÅ forbandet vigtigt at de ved at I ikke forsvinder helt.

knus
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2011, 19:49   #12
ASR
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2011
Lokation: Viborg
Alder: 44
Indlæg: 81
Styrke: 13
ASR er ny på vejen
Bestemt ikke.

Jeg er singlemor til 3 på knap 10, 8 og 4 ½. Deres far ( kun 1 trods alt :-D) er ikke en stabil faktor i deres liv og jeg har ikke en ydre familie. Dvs de har mig og KUN! mig som base. Mig i al min forskruethed.

Jeg synes ikke selv jeg er en god nok rollemodel og jeg er meget hård ved mig selv.

På trods af det har jeg 3 forholdsvis velfungerende unger. Den ældste har været meget syg, han er lidt en enegænger der skal knokle for alting. Hvilket han gør og opnår så meget, men desværre er der nogt der tyder på han også ligger i ADD kassen ( som mig). Min pige på 8 er stik modsat, hun er den klassiske dygtige pige. Ligger nr 1 i klassen, dyrker sport på konkurrence plan, har hobevis af veninder, men er lidt doven omkring de få ting der rent faktisk kræver en indsats at opnå. Yngstedrengen er fuld knald altid. En børnepsykolog mener det er fordi han er skarp, rigtig skarp.

Jeg frygtede en diagnose i og med jeg har en ret habil samling galskab og deres far efter min og til dels familie afdelingens vudering har en disfunktionel personlighedsforstyrelse ( han kan simpelthen ikke se hans handlinger har konsekvenser)


Jeg er meget bange for at overse en mistrivsel da mit syn på verdenen nu engang er skævt, så har selv kontaktet familie afdelingen for at havde dem som bagstoppere. De ser dog 3 velfungerende børn med en mor der er meget tilstede.

Mit eget sociale liv derimod....

At kontakte familie afdelingen gjorde ondt på egoet, men hellere mit ego lider en smule end de ender som mig. Og ja ja man skal tale og tænke pænt om sig selv, men kan jeg på nogen måde undgå de ender på offentlig forsørgelse så gør jeg det!! Så meget er mit ego ikke værd. Der er ikke meget stolthed i at være førtidspensionist.

Havde jeg som 21 årig ny gravid vidst hvordan livet ville se ud nu 10 år senere havde jeg ikke fået dem. Jeg elsker dem mere end livet, men havde jeg vidst hvor langt ude jeg skulle være undervejs i deres liv havde jeg ikke været egoistisk nok til at havde fået dem, hvilket nok havde fået selvmordsløsningen ret højt op på kur listen.

Jeg er SÅ taknemmelig over jeg ikke havde en krystalkugle
ASR er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2011, 20:15   #13
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
ja kender alt til det at være bekymret for ens barn/børn, når man har en kronisk sygdom/ kronisk handicap.

Jeg har nænsomt fortalt mine børn at jeg lider af et handicap, der gør at jeg ikke kan arbejde, som jeg egentlig gerne vil, samt det at jeg også har en kronisk lidelse oveni. Det betyder at der er dage, hvor jeg har det bedst under en dyne og andre dage hvor jeg må tage en ekstra pille og så troppe op til f.eks juleklippedag på skolen. For dagen efter at ligge på sofaen igen.

Mine børn ved det og skulle jeg være meget dårlig en dag har jeg den mulighed at jeg kan ringe efter min aflastningsfamilie. Jeg er ikke stolt over det, men sådan er vores liv bare, kommunen ved det godt, og jeg har intet at være bekymret over i den retning.
__________________
_______________________________

Førtidspensionist pr.1 november 2010

Carpe Diem.. Grib dagen
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skilsmisse par / forældre. Enteneller Alt det andet 0 15-01-2011 22:12
forældre rettigheder Futtepus Dit og Dat 4 06-11-2010 20:55
Pengegave fra forældre milox1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 08-10-2010 03:34
Hvis man flytter til en forældre? kongnabonid Alt det andet 4 26-02-2010 16:43
Tema forældre med handicap Lilli Susanne Dit og Dat 4 29-04-2009 12:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension