K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2008, 13:06   #21
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Citat:
Jeg så jo gerne en fælles aktion, hvor vi ALLE søger en FP §17 samme dag
HA! Fed ide, Maj-Britt! Hvis vi er rigtig mange der gør det, ville det nok give sagsbehandlerne sved på panden Men mon de fatter budskabet på Borgen, når "opråbet" ligger på en kommunal ansats bord...

Jeg ved ikke rigtigt, hvordan sådan en aktion bedst kan strikkes sammen, så budskabet også bliver forstået. Min forslag med postkortene dækkede sådan set over, at to sække med postkort hældt ud på chf bord ikke sådan lige er til at overse... Og hvis man så lige kunne få pressen til at tage et foto af hans ansigtsudtryk, når han ser det... Derudover skal budskabet være ens og kort og præcist, da det er lettest at forstå for ham....

Men absolut jeg er stadig i humør til oprør. Om det er chikane, som én skrev, er jeg sådan set ligeglad med, for hvad er det lige vi bliver udsat for? Hetz, pisk, mistillid og løgn...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2008, 13:17   #22
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
he-he... kan lige se 5.000 §17-ansøgninger i en bunke for mig.

Sådan her:

Da jeg pga. den elendige lovgivning med tilhørende latterlige refusionssatser til kommunerne, er jeg efter xx antal år stadig ikke blevet selvforsørgende... tværtimod kun fattigere.

Jeg søger derfor om at få en afgørelse på, HVAD mit fremtidige forsørgelsesgrundlag skal være... derfor en §17-ansøgning om pension, så jeg kan få mad på bordet.

Da jeg har været i systemet i xx antal år, ligger der RIGELIG dokumentation på manglende mulighed for selvforsørgelse, hvilket antallet af år i "afklaringsforsøg" i sig selv dokumenterer, for ellers havde jeg jo været i arbejde, da du jo påstår, at der mangler arbejdskraft.

Grundet fattigdom har jeg så tabt mig 15 kilo, holdt op med at tage medicin, motioner ved at løbe spidsrod på kommunen, o.lign., så jeg nu er et ægte KRAM-tilfælde.

Min sagsbehandler mente, at jeg bare skulle tage vitaminpiller, for så ville mine amputerede ben nok vokse ud af sig selv. Det løser også min angst for næste måneds huslejebetaling.

osv osv. osv.


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2008, 13:32   #23
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
LOOOOOOOOOOOOOL, Zuza, det er sq god værkstedshumor.

Huset her BUGNER af hullede sokker, så bare sig til.

Men når vi så langt som ind til Hjorts skrivebord?? Tror I ikke han har folk til at tage sig af slige rebeller? Han går vel på stranden og udtænker nye plager.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2008, 20:39   #24
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Øv! Der er andre, der har været på spil før os...
http://www.tvsyd.dk/vrede-over-mail-storm
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2008, 20:46   #25
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Talking ja

Men det skal da ikke afholde os fra at gøre noget lignende - det ser ud til at det gav mediedækning.

annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2008, 20:58   #26
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Nej hvor jeg grinede, selvom det er tragisk. God humor!
Rose
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2008, 22:19   #27
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Er også med på ideen

Sammensæt en tekst vi alle kan sende ud.
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  Den_lille_pige_med_svovlstikkerne3.jpg
Visninger: 112
Størrelse:  14,4 Kb
ID: 133  
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2008, 09:14   #28
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Et par forslag mere:
1) En udviddet version af annasens skema. Samme oplysninger, men med mulighed for at skrive lidt sammenhængende tekst om den situation, vi hver især sidder i og det forløb, vi har været igennem. Maks. en side til hver historie. Det hele i elektronisk form. Så formuleres et åbent brev til chf (og det er med VILJE, at han skrives med LILLE nu - dét ene skal jo passe til det andet, ikk') og eventuelt moster karen. Brevet, med de udfyldte skemaer vedhæftet, sendes til chf og karen og alle socialordfører, socialudvalg, og hvad der ellers måtte være af personer, der kunne have gavn af at læse det...

2) Et ugentligt K10 nyhedsbrev... Hver gang med nye, utrolige historier fra vores verden. Måske med én historie, der bliver ekstra belyst. Og sendt lige i ovenfornævnte personers mailboks...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2008, 09:24   #29
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Talking Jeg er med

Jeg er med på alt der kan give lidt rav i den





annasen













http://sites.google.com/site/annamargrethep/Home.
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2008, 09:30   #30
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Risa, godt tænkt

Vi kunne jo udnævne året 09 til vores protestår, det giver os lige lidt mere tid at tænke i.

Valgkampen begynder jo ikke, når der er udskrevet valg , men lige efter valget er slut, og skal vi vælte VKO, så er det da NU, vi skal på dupperne.

Jeg vil godt påtage mig at sende ugens historie på BT debatten, en veldokumenteret historie, alt genkendeligt fjernet.

Vi kan godt, vi skal bare have sat det i system.

Det fedeste ville være om man kunne lave græsrodsgrupper i ens egen kommune, jeg er jo ikke alene om at blive jagtet rundt i Tåstrup, men hvordan hulen får jeg fat i alle de andre??

Jeg har ikke det fjerneste imod at stå frem i lokalavisen, MEN, det vil mine unger givet have og de skal ikke stå til ansvar for, hvad deres rebelske mor laver.

Altså, 1700 sager i København, det er 1700 stemmer.

Hvor mange arbejdsledige er vi, hvor mange stemmer?

Det ville rykke på Borgen og i kommunerne, hvis vi stod sammen.

Er der ikke kommunevalg i 09?
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension