K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-07-2011, 09:47   #1
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
Ang praktik

Vil hører om der er nogen herinde som har fået sin praktik forlænget? pga for få timer.

Jeg er i min første praktik skal være der til 25 august, jeg har 4 timer om dagen pt, da min sb har været syg og lige har afholdt ferie i 3 uger, og har ikke hørt fra hende siden 22 juni, hvor hun aflyste vores møde ang flere timer, men jeg er stadig på 4 timer, da jeg kan mærke at jeg ikke kan klare mere, da jeg jo også skal have et liv når jeg kommer hjem.

Så ved ikke om hun kan finde på at forlænge mig da jeg jo ikke er oppe på fuldtid, og kun har ca 1 måned tilbage. Har løbende sendt hende mail, om hvordan det er gået og har også skrevet dagbog. Skal lige siges at jeg er rigtig glad ved det praktik sted jeg er, de tager virkelig hensyn til min arbejdsskade.
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2011, 09:58   #2
walle
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-07 2011
Indlæg: 23
Styrke: 13
walle er ny på vejen
Timer

Citat:
Oprindeligt indsendt af jyttels Se meddelelser
Vil hører om der er nogen herinde som har fået sin praktik forlænget? pga for få timer.

Jeg er i min første praktik skal være der til 25 august, jeg har 4 timer om dagen pt, da min sb har været syg og lige har afholdt ferie i 3 uger, og har ikke hørt fra hende siden 22 juni, hvor hun aflyste vores møde ang flere timer, men jeg er stadig på 4 timer, da jeg kan mærke at jeg ikke kan klare mere, da jeg jo også skal have et liv når jeg kommer hjem.

Så ved ikke om hun kan finde på at forlænge mig da jeg jo ikke er oppe på fuldtid, og kun har ca 1 måned tilbage. Har løbende sendt hende mail, om hvordan det er gået og har også skrevet dagbog. Skal lige siges at jeg er rigtig glad ved det praktik sted jeg er, de tager virkelig hensyn til min arbejdsskade.

Kommer du op og kan klarer flere timer vil du få svært ved et flexjob
husk at skrive dagbog den er vigtig man glemmer jo nemt hvordan man
har haft det når man har det godt
som det er idag med den lovgivning der er drejer det sig om alle skal på fuldtid
uanset om de kan eller ej
når du har nået et punkt hvor det begynder at blive træls husk at gå hjem
det er vigtig du ikke har 4 timer hvis det er formeget hver dag
walle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2011, 10:48   #3
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Jyttels

I dette forum er der mange mennesker, som gerne vil hjælp, men det er også mennesker, som er syge, og derfor har begrænsede kræfter/evner til at hjælpe, slvom de gør deres ypperste, jeg vil derfor ligesom Vovse og Webmaster kraftigt opfordre dig til ikke hele tiden at starte nye tråd, når det drejer sig om din egen sag, men blive i den tråd du startede, da du ellers kan riskere, at du får enten dårlig vejledning el. ingen pga. det mange trådstarte du har lavet.

Se Webmaster råd a.d. 7.7.11 på flg. link: http://www.k10.dk/showthread.php?t=18527 indlæg: #6

Og Vovse lige foran.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2011, 10:54   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Har erfaret visse kommuner læser med på K10 - så tænk på, din location er angivet.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
for syg til praktik minismandag Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 17-09-2013 11:21
Praktik Jef Alt det andet 15 24-01-2013 22:14
Ang praktik lynge60 Spørgsmål ang fleksjob 9 06-10-2012 11:22
Praktik winhill Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 04-07-2012 17:56
Praktik jyttels Alt det andet 2 05-07-2011 12:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension