K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2009, 15:06   #11
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Tag dig ikke af det! Go On.

Citat:
Oprindeligt indsendt af lena Se meddelelser
får man en over tuden http://www.fyens.dk/article/1192732?forum=1#post34632
min besvarelse er;er bare overrasket over det er en der selv har været i systemet
Ja! Det gør du, som jeg opfatter det. - Jeg er enig det er overraskende det kommer fra den kant.

Du skal ikke tage det så tungt. Afstumpede mennesker der gør den slags, er desværre, hvad man kommer ud for når man offentliggør sin historie.

Fortsæt endelig med det Lena. - Til alle jer andre, som har en "god sag". Lav jeres egen hjemmeside. Fortæl hr. og fru Danmark, hvordan systemet behandler jer, og hvem i systemet der gør det. - Gør det selv, i skal nemlig ikke forvente andre gør det, og slet ikke dem der behandler jer som rettighedsløse undermennesker.

Mvh
J.B.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 15:14   #12
Peja
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-12 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 10
Styrke: 16
Peja er ny på vejen

Hej Lena....

Bliv endelig ved med at kæmpe. Det er vigtigt at vise andre hvilken tåbeligt system vi har

Jeg har selv fortalt vidt og bredt om min situation, hvor folk tager sig til hovedet, og siger " er du nu sikker på, at du har hørt/læst rigtigt?".
Det at være syg er et mareridt og det vi er igennem er så umenneskelig, at dem der ikke har været der har svært ved at forså, at det kan være sådan.

Min fagforening var på min side,og de overvejede at gå til medierne, hvis kommunen havde tænkt sig, at gennenføre det de havde gang i.

Min kæreste og jeg har også fået at vide, at vi havde en truende adfærd, da vi var til samtale med en virksomhedskonsulent.
Da jeg læste referatet blev jeg godt gal og skrev tilbage. Vi havde bestemt ikke en truende adfærd fordi vi fortalte, at fagforeningen overvejede at gå til medierne.
Vi var så frustreret over, at de holdte fast i deres, at jeg kom tilbage til arbejdsmarkedet, og jeg kunne ikke engang holde til 2 timer om dagen i arbejdsprøvningen. Lægekonsulenten mente det modsatte i forhold til hvad OUH`s læger havde skrevet til kommunen

Da kommunen så endelig valgte at indstille mig til førtidspension, da kunne de godt bruge notater fra OUH´s læger. Dybt frustrerende

Jeg fandt ihvertfald ud at hverken min sagsbehandler & virksomhedskosulent brød sig om, at min fagforening var på banen, og var der for mig.

Så det er vigtigt, at få fortalt sin situation. Jeg har selv skrevet min historie som var i Ude & Hjemme, og det hjælper også tit at skrive sine ting ned, og jeg fik det faktisk anbefalet af min psykolog

Jeg glæder mig også til at se den tema uge på TV2 fyn. Lad os da håbe, at der er nogen der får øjne op for det kaos der er

Peja
Peja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 19:50   #13
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
OK... det var nok det show jeg skull ehave givet info til... blev da ringet op og fik at vide at man ville kontakte mig igen om en måneds tid... har intet hørt fra dem siden... det samme sagde ôslem... heller ingen response bag efter.

Er erlig talt lidt sur over, at man bare ringer rundt og spørger borgere i klemme, om de vil deltage, og så skider på dem bag efter, når de ombestemmer sig... det mindste de kunne gøre var sgu' at sige at de har ændret mening om ens deltagelse. Man føler sig lidt som "presse føde" på den måde...
  Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 19:55   #14
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Deltage i debatten på tv2/FYN

TV2 / FYN opfordrer langtidssyge selv, læger og andre eksperter, fagfolk, lægekonsulenter i kommunerne, politikere og alle, der har en mening eller erfaring til at deltage i debatten.

http://www.tv2fyn.dk/article/186760:...ssyge-i-klemme
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 20:17   #15
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af bla-bla Se meddelelser
TV2 / FYN opfordrer langtidssyge selv, læger og andre eksperter, fagfolk, lægekonsulenter i kommunerne, politikere og alle, der har en mening eller erfaring til at deltage i debatten.

http://www.tv2fyn.dk/article/186760:...ssyge-i-klemme
Tjaa... så har jeg startet debatten op da... det skal nok blive en givtig debat tror jeg, og kan kun opfordre alle skrive-ryttere her inde om at få sat både kommunerne, Hjort og regeringen i centrum i den debat!
  Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 22:31   #16
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
I er s** dejlige

herinde - tusind tak for de søde ord - liiiiiige hvad jeg trængte til.

Det glæder mig at vide at I kan bruge min kamp til noget
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 22:35   #17
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
selv årsag

-og så tvfyn til aften, go udsendelse og på gensyn i morgen, lena.

Tja, så var jeg da også lige inde og give mit besyv med i debatten
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 22:36   #18
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du kan tro, vi følger dig med stor interesse og medfølelse.

Der er kommet en masse debatkommentarer på TV2Fyn, men man kan IKKE se udsendelsen....ØV!!!

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 23:15   #19
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Så er den her udsendelsen på TV2/FYN

Så er den her udsendelsen på TV2/FYN Langtidssyge i klemme
Mange langtidsledige føler sig mere jagtet end hjulpet af kommunerne

http://www.tv2fyn.dk/video/20389

Husk forsættelse følger i morgen kl 19,30
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2009, 14:15   #20
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Til jer der ikke har set den her endnu , sætter jeg den lige lidt frem og anbefaler jer at gå ind og se udsendelsen ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
I klemme Deacon Alt det andet 1 16-04-2012 11:34
I klemme 2nicy Din historie 8 22-03-2012 13:38
Ingen hjælp til langtidssyg - må snart sælge huset Odenseaneren Dit og Dat 1 19-12-2009 09:35
Langtidssyg/Nu "rask"?! can Alt det andet 15 27-11-2009 01:05
Fleksjobber i klemme zuza Det er da strengt ! 0 19-04-2007 18:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension