K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-08-2008, 19:21   #1
afrodite
Elsker at være her på K10
 
afrodites avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2007
Indlæg: 79
Styrke: 18
afrodite er ny på vejen
Oplæg flyttet hertil fra Sociale Grupper

Hej alle sammen

Vi er to medlemmer i K10 som nu har taget initiativ til at starte en København Gruppe op.

Da vi mener, at mange af os, som bor i København sidder ”fast” i systemet med meget lange sagsbehandlingstider og sagsforløb.
Og vi mener at vi vil stå meget stærkere samlet -i en gruppe - end hver for sig.

I første omgang bliver det under sociale grupper her i K10.
Senere evt. som selvstændig regional gruppe for København også her i K10.

København Gruppens formål er først og fremmest:

- at støtte hinanden med bl.a. råd og vejledning

- at komme med initiativ/idéer til hvad vi kan gøre for en menneskeværdig og bedre
sagsbehandling i Københavns Kommune end sådan som mange af os oplever den pt.

- at vi i samlet flok, kunne ”råbe op” og få gjort nogle kommunale politikere og
andre opmærksomme på Københavns Kommunes sagsbehandlingssystem – cirkus.

- at kunne være med til at påpege et større mønster af dårlig sagsbehandling/sagsforløb
i Københavns Kommune overfor dets borgere.

Og i sidste ende kan en København Gruppe måske være med til at motivere kommunens politikere
til at gøre noget mere effektivt på sigt med hensyn til vores efterhånden håbløse og
”en skrue uden ende” sagsbehandlingsforløb i Københavns Kommune.

Har du lyst til at være med i en fælles og i sidste ende egen interesses sag, så skriv til os her i København Gruppen.

Alle er dog velkommen til at kigge forbi. Og hvis lysten er til det, er du meget velkommen til
at komme med gode råd eller idéer til gruppen.

Vi glæder os til at høre fra dig

Mange hilsner
helenekr og afrodite

PS. Meddelelsen har jeg kopieret over fra Sociale Grupper/København Gruppen hertil den nye regions gruppe for København.
afrodite er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 19:33   #2
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Hej hvis man bor på vestegene høre man så også en under københavner gruppen.


Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 23:10   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Københavns kommune er administrativt opdelt i 15 bydele, der dog i perioden 2006-2008 gradvis reduceres til 10: Amager Vest, Amager Øst, Nordvestkvarteret-Bispebjerg, Brønshøj-Husum, Indre By, Nørrebro, Valby, Vanløse, Vesterbro/Kongens Enghave og Østerbro. I hver bydel oprettes et lokaludvalg. I Indre By, der også omfatter Christianshavn, oprettes dog to lokaludvalg. Det samme gælder i Vesterbro/Kongens Enghave.

I daglig tale opererer man med en lidt anden opdeling, der inkluderer Brønshøj, Christianshavn, Indre By, Nørrebro, Sundby, Valby, Vanløse, Vesterbro og Østerbro. Sundby ligger på Amager, Christianshavn mellem Amager og Sjælland, og de resterende bydele ligger alle på Sjælland.

Så Glostrup er desværre ikke med.

Glostrup har sin egen kommune.

Sidst redigeret af Ninja; 28-08-2008 kl. 23:15.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2008, 21:44   #4
afrodite
Elsker at være her på K10
 
afrodites avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2007
Indlæg: 79
Styrke: 18
afrodite er ny på vejen
Hej Mai-Britt,

Selvom Glostup ikke er med ind under København, er du meget
velkommen her i København Gruppen

Jeg vil lige skrive til Webmaster og hører om han kan udvide København gruppen til Storkøbenhavn..
eller oprette en gruppe særskilt for alle fra vestegnen..

Mange hilsner
afrodite
afrodite er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2008, 21:53   #5
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg vil lige her gøre opmærksom på at det sociale Nævn; altså statsforvaltningen følger regionerne, altsa er hele nordsjælland med i samme båd når det gælder klagerne derind.
Min erfaring er desværre at de ikke er uvildige, men i stort omfang følger kommunes afgøresle.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2008, 18:48   #6
Bessie
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
Bessie er ny på vejen
Er ny her..... så hvordan finder jeg lige Københavnergruppen??
Hilsner Bessie
Bessie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2008, 19:02   #7
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af afrodite Se meddelelser
Hej Mai-Britt,

Selvom Glostup ikke er med ind under København, er du meget
velkommen her i København Gruppen

Jeg vil lige skrive til Webmaster og hører om han kan udvide København gruppen til Storkøbenhavn..
eller oprette en gruppe særskilt for alle fra vestegnen..

Mange hilsner
afrodite
tak for det, jeg var nemmelige i tvivl om i mente Storkøbenhavn, og det gjorde i så ikke, men vi høre vel i bund og grund om samme, men en vestegne gruppe er også ok.
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2008, 22:18   #8
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, for sådan en bonderøv som mig, så har alt på den anden side af Roskilde og ind ti vandet altid heddet København.. Mine kusiner og fætre i Charlottenlund brød sig ikke meget om den opfattelse.. haha..
har selv boet i Hellerup i næsten 4 år. som lille... var kun ½ år da jeg emigredede fra Norge.
Der er lidt ensomt i min gruppe, så glor gladeligt i alle jer andres.. min nysgerrighed er nok det som har taget mindst skade af mit markstunt
fortsat god aften til alle.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2008, 05:27   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Næ næ....
Det er REGIONS grupper vi har oprettet og ikkke kommune grupper...

Det ville kræve at jeg oprettede 98 forums hvis det skulle være på kommune basis...

Det ville være fuldstændig uoverskueligt....

Så derfor er det blevet til regions grupper....og der hører Glostrup jo under københavn...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2008, 07:26   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bessie Se meddelelser
Er ny her..... så hvordan finder jeg lige Københavnergruppen??
Hilsner Bessie
Hej Bessie og velkommen til , du finder københavner gruppen her
http://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=78

og hvis du går op i forum kategorier så kan du se alle grupperne samt meget andet interessant under netop forum kategorier.

håber du hitter ud af det, ellers er det bare at spørge det kan godt være lidt uoverskueligt her i starten men man kommer hurtigt efter det

mvh
Hejdien
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Oplæg til fleksjobteammøde ( hjælp - spørgsmål ). mookmik Spørgsmål ang fleksjob 31 03-05-2013 07:58
Oplæg om fleksjob og førtidspensionsreformen? Henrik Herløv Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 17-06-2012 11:04
Anmodning om deltagelse i Sociale Grupper isteen Hjælp til Forum Brug 6 03-04-2011 13:25
Hjælp - kan ikke komme ind i sociale grupper Flex Hjælp til Forum Brug 1 12-09-2010 13:44
Her er så underskriftindsamlingen skrevne oplæg @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 67 06-06-2008 21:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension