K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-08-2008, 12:04   #1
afrodite
Elsker at være her på K10
 
afrodites avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2007
Indlæg: 79
Styrke: 18
afrodite er ny på vejen
Velkommen i København Gruppen.

Hej alle sammen,

Webmaster har nu fået oprettet en regions gruppe for København.

Det er jo rigtig godt, da vi måske på den måde kan få et bedre overblik over vores sagsbehandling og sagsforløb
i København Kommune.

Jeg sætter lige i første omgang (indtil det hele evt. bliver flyttet hertil) et link til min egen tråd ind her.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=5079

Jeg håber på, at der vil være mange som vil tilslutte sig København Gruppen.

Og vi på sigt kan få en menneskeværdig sagsbehandling og forløb i Københavns Kommune.

Mange hilsner
afrodite
afrodite er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 09:59   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har fået virus på computeren, så jeg kan kun komme på mellem div udbrud. Jeg skal have ringet til Microsoft senere for at høre om de kan hjælpe mig af med virus via telefon.

Suk det er træls.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2008, 16:41   #3
afrodite
Elsker at være her på K10
 
afrodites avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2007
Indlæg: 79
Styrke: 18
afrodite er ny på vejen
Ja, det er træls..jeg fik også en her for ca. 14 dags tid siden..

Og måtte gemme alt hvad jeg havde på computeren på en dvd (også alt fra foretrukne)

Og så fik jeg formateret hele computeren..Inden den fuldstændig gik i smadder!

Måske det var en idé at gøre det på den måde..Da problemet er - når der først kommer en af de lede virus på, så er det svært at få dem fjernet..

Nogle gange skal du også have et specifikt software program for helt at kunne fjerne f.eks. en trojansk hest eller en orm på computeren..

Men det kan være du kan få et link fra Microsoft,(eller de kan gøre det for dig) til at få fjernet den virus du har fået på din computer..hvis du ved, hvad det er for en slags virus..

Men det er rigtigt øv..med virus på pc'en..Håber du får det ordnet snart..
afrodite er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2008, 10:15   #4
Bessie
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
Bessie er ny på vejen
Hej allesammen
sidder og læser min partshøring, hvortil jeg skal give svar inden d.5.9 - jeg har spinal stenose med stærker smerter i benene. Lægekonsulenten skriver i sin vurdering, at jeg "bare" kan lade være med at ryge, så forsvinder smerterne nok !!! Har andre været udsat for så uinteligente kommentarer...... vil da godt tilføje, at jeg ved at rygning er usundt - men jeg ryger ca. 5 - 6 cigaretter om dagen.
Mange hilsner Bessie
Bessie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2008, 10:27   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det var dog utroligt.

Skriv en klage, hvor du pointerer, at du IKKE indhalerer.

Det sagde Clinton (mener det var ham) også, da han blev spurgt, om han havde røget hash.

Hvis du vil drille endnu mere, så kan du skrive, at du IKKE jogger i biltrafikken, da du er bekendt med, at en halv times løb i bilos, er MERE skadeligt end 20 cigaretter.

JEG havde helt klart skrevet det i min klage, for nu går det altså for vidt med latterlige begrundelser fra lægekonsulenterne.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2008, 10:55   #6
Bessie
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
Bessie er ny på vejen
den vil jeg lige huske..... skal op i min fagforening nu, og drøfte min sag -
med kommentarer.
Hilsner Bessie
Ps. Har der været tråde med navngivne lægekonsulenter i Kbh ?
Bessie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2008, 11:01   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Der er en masse om lægekonsulenter, men vist ikke som tråde.

Du kan skrive navnet på lægekonsulenten i søgefunktionen, så dukker der en masse op... især Jens Bang.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2008, 17:59   #8
Bessie
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
Bessie er ny på vejen
Jo tak Zuza...... netop Jens Bang har jeg fornøjelsen af - og ligeledes Anders Ottar Jensen.
Hilsner Bessie
Bessie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2008, 20:47   #9
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Hej og tak for velkomsten i Københavnergruppen., Jeg har netop fået en jurist fra DUKH til at se på min sag, jeg blev derfor "tvunget" til at se sagsakterne igennem, noget jeg ellers ikke har haft overskud til, der faldt jeg over en flot kommentar skrevet tværs henover min partshøring fra sidste år da man tog mine sygedagpenge, "Nu har hun har sku´ klaget igen, hun er helt umulig", sikken en nedtur jeg fik, indtil jeg vendte det og faktisk lo af det, det fortæller mere om medarbejderne på Jobcentret i Baldersgade end om mig.

Jeg har haft lægerne Anders Ottar Jensen og Jens Bang på som lægekonsulenter i min sag og trods at jeg bla har en bindevævssygdom "Ehlers-Danlos Syndrom"-hybermobil, så skriver d´herre at det ikke er nogen sygdom at være hybermobil ;O(, jeg er blevet opereret for spinalstenose og har diskusprolaps i lænd og nakke (kan ikke opereres), slidgigt i rygsøjlen, højre skulder og smerter i højre arm og hånd (funktionsforstyrrelser) men jeg skal bare tabe mig og være villig til at abejde, det er i sig selv en "invaliderende" følelse bare at gå hjemme i mere end 3 år, skriver hr. Jens Bang, så summa-summarum, det hele er min egen skyld.... jeg er for fed, for doven, for pivet, for skør (depressiv og angst) og så er jeg "helt umulig"...

Det minder mig om en ørehænger "Hvor længe vil du ydmyge dig, hvor længe vil du trædes på", det er den følelse man står tilbage med, ydmygelse og bliven trådt på.....
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2008, 20:55   #10
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bessie Se meddelelser
Hej allesammen
sidder og læser min partshøring, hvortil jeg skal give svar inden d.5.9 - jeg har spinal stenose med stærker smerter i benene. Lægekonsulenten skriver i sin vurdering, at jeg "bare" kan lade være med at ryge, så forsvinder smerterne nok !!! Har andre været udsat for så uinteligente kommentarer...... vil da godt tilføje, at jeg ved at rygning er usundt - men jeg ryger ca. 5 - 6 cigaretter om dagen.
Mange hilsner Bessie
Jojo, rygning er sørme skyld i mange lidelser, bl.a min knægts dårlige knæ, ifølge lægen på Glostrup.

Og rygning er skyld i min venindes dårlige ben, at hun så ALDRIG har røget er jo en detalje, der ikke er værd at nævne.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
800.000 danskere, der ikke laver noget? Gruppen er langt mindre Webmaster K10 Nyheder 0 10-10-2013 20:10
wattar gruppen i kbh sndnkm67 Alt det andet 8 14-08-2012 11:26
Så er min sag påvej til Taskforce-gruppen.. Ninja Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 37 20-03-2009 21:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension