K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-01-2013, 14:44   #1
afrodite
Elsker at være her på K10
 
afrodites avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2007
Indlæg: 79
Styrke: 18
afrodite er ny på vejen
Rejseven/støtte person søges haster

Hej Allesammen,

Frivillig hjælp søges.

Det er længe siden jeg har været herinde på forumet. Jeg skriver nu for en bekendt som er syg og skal til behandling for borrelia i Tyskland.

Hun har søgt med lys og lygte efter rejseven/støtteperson som kunne tage med hende, da ingen i hendes familie eller omgangskreds kan tage med. Og hun kan ikke klare rejsen alene.

Hun har fået tid til behandling hos en dygtig læge og det er fra 25 februar til 16.marts 2013 i nærheden af Stuttgart, Tyskland. Og det haster for hende faktisk.

Hun bor i sydsverige og er svensk. Hun har haft dansk kæreste så hun forstår godt dansk.
Jeg har kontaktet Røde Kors, Frelsens hær og diakonisse stiftelsen, men forgæves indtil videre.

Jeg håber der sidder en venlig sjæl, som kan afsætte tid og overskud til at tage med hende og være en støtte for hende under hendes ophold i tyskland. Det er væsentligt at kunne tale tysk eller engelsk. Hotel og transport vil blive betalt.

Hvis der ikke er nogen herinde som kan tage med, så håber jeg nogen kan videregive en kontakt til en organisation eller andre som kan hjælpe hende.


Alle er meget velkommen til at sende en privat besked til mig. Kun seriøse henvendelser ønskes. På forhånd tak. Afrodite
afrodite er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2013, 11:51   #2
afrodite
Elsker at være her på K10
 
afrodites avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2007
Indlæg: 79
Styrke: 18
afrodite er ny på vejen
Hej Allesammen,

Så lykkedes det endelig at finde en støtteperson/rejseledsager til hende udefra. Og hun kan komme afsted og i snarlig behandling i Tyskland.

Men vil lige skrive mange tak til de K10 medlemmer, som har sendt mig en pb.
Det varmer i den kolde tid, vi lever i
afrodite er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2013, 12:39   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Åh, det var dejligt at høre...tak for opdateringen.

Håber hun får en god rejse og en endnu bedre behandling
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2013, 13:19   #4
afrodite
Elsker at være her på K10
 
afrodites avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2007
Indlæg: 79
Styrke: 18
afrodite er ny på vejen
Det var da så lidt Helenekr Det føles helt godt nu i sjælen, når man kan hjælpe et andet menneske..især ved sygdom..
afrodite er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2013, 13:40   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Enig! synes også jeg selv sad og blev helt harm over, at jeg ikke ''bare'' kunne hjælpe og springe til. Synes man vinder så meget, når man kan hjælpe andre.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HASTER! anke af sygedagpengestop. frifugl Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 16-03-2013 21:19
Vedr. Sygedagpenge. (haster) LeneHK Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 27-02-2011 23:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension