K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-11-2023, 11:23   #31
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 628
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Årets Julemærke 2023

H.K.H. Kronprinsessen afslørede den 3. november dette års Julemærke på Københavns Rådhus. Årets Julemærke er tegnet af kunstneren Lisa Grue og bærer titlen "Tag med ud i juleskoven". Motivet er fyldt med dyr og planter, som man kan møde i de danske skove om vinteren.

Se mere her:
https://www.julemaerket.dk/list/549/julemaerket-2023
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2023, 13:07   #32
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Selvtillid og Selvværd

https://fb.watch/oI6A57zHOW/

🔥♥️ JEG ER GOD NOK SOM JEG ER ♥️🔥

Benjamin har lige afsluttet sit 10 ugers ophold på Liljeborg og han forlader os med langt mere selvværd end da han kom ⭐️

Benjamins mål med hans ophold var bl.a. at få nye venskaber, blive bedre til at byde ind i samtaler og tør gå over til andre børn.

Mine klassekammerater har skrevet til mig, at jeg har en stor plads i klassen og det gjorde mig meget glad’ - sådan siger Benjamin om hjemskole kammeraterne som han var lidt nervøs for at komme tilbage til, efter at have været væk i 10 uger.

Kender du et barn som kunne have godt af et ophold på et Julemærkehjem, så kan du ansøge om en plads på et af de fem Julemærkehjem herunder

https://www.julemaerket.dk/753/ansog...1v4sjuG2YM-GFs

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 22-12-2023, 13:59   #33
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 628
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
God Jul og godt nytår til jer alle

Et stort god jul og glædeligt nytår til jer alle

Tak for I læser med her - Julemærkehjemmene er med til at gøre en forskel for en mase dejlige børn - hvis I oven i købet støtter dem med et bidrag - så siger jeg bare - også tak for det

En særlig tak skal gå webmaster for k10 og ikke mindst phhmw, for jeres utrættelige arbejde for at k10 kan virke og dermed være en stor hjælp for dem der søger viden om deres situation i et klemt system
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension