K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-03-2012, 11:50   #1
samp
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2011
Indlæg: 86
Styrke: 13
samp er ny på vejen
Lightbulb Gladsaxe kommune???

Bare lige kort, ved nogen af jer om Gladsaxe Kommune er generelt tunge at danse med???

Har selv en fleksjob-sag som røg til BAN og den venter jeg på nu

Det kunne jo være en trøst hvis de har et dårligt ry, så er der da håb

/Samp
samp er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 12:30   #2
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Jeg har et par sager i Gladsaxe, som jeg kører for et par forskellige mennesker, og jo, de er ret tunge at dansme med, men ikke mere end de fleste andre kommuner... Generelt er garnet strammet meget de sidste par år
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 15:58   #3
samp
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2011
Indlæg: 86
Styrke: 13
samp er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Jeg har et par sager i Gladsaxe, som jeg kører for et par forskellige mennesker, og jo, de er ret tunge at dansme med, men ikke mere end de fleste andre kommuner... Generelt er garnet strammet meget de sidste par år
Men mener du dermed at Gladsaxe kommune laver "ordentlig" sagsbehandling??

Jeg tænker at nogen kommuner bliver så grebet af det strammede garn så de tilsidesætter god forvaltningsskik og jeg tænker at nogen kommuner tænker at bare lad sagen runde BAN...går den så går den....

Er helt med på at vores samfund ikke længere har råd til de relativt dyre hjælpe-ordninger vi har men det jeg mener at der er dybt kritisabelt generelt i kommunernes sagsbehandling er at det efterhånden blot er blevet en kamp om ORD.

Det bliver nævnt gentagne gange herinde hvilke formuleringer der er de rette. Så er det jo bare ærgeligt for de sager hvor lægen ikke ved hvad det er der skal stå

Et frustreret opstød fra en der også bare VENTER i matchgruppe 3

/samp
samp er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 16:05   #4
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Gladsaxe

Jeg var i arbejdsprøvning på Espelunden, der ligger i Gladsaxe, og snakkede med flere derude, der boede i Gladsaxe og de sagde alle at Gladsaxe var en meget tung kommune.

Så jeg er nok heldig at jeg bor i nabobyen.


Hilsen Karin
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 17:36   #5
samp
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2011
Indlæg: 86
Styrke: 13
samp er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af joka Se meddelelser
Jeg var i arbejdsprøvning på Espelunden, der ligger i Gladsaxe, og snakkede med flere derude, der boede i Gladsaxe og de sagde alle at Gladsaxe var en meget tung kommune.

Så jeg er nok heldig at jeg bor i nabobyen.


Hilsen Karin
Tror efterhånden også der er noget om snakken Der er sjovest på Bakken
samp er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 21:57   #6
spy
På vej til at lære K10
 
spys avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2012
Indlæg: 5
Styrke: 0
spy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af samp Se meddelelser
Tror efterhånden også der er noget om snakken Der er sjovest på Bakken
Ja, det er meget sjovere på bakken :-)

Jeg "køre" en sag for min bror som også bor i Gladsaxe..... og ja! de er lidt tunge at danse med.

Det er nu 3 gang (over 1½ år) de har stoppet min brors sdp, og det klager vi naturligvis over! De sidste 2 gange har de selv ændre afgørelsen uden at sende den til BAN, så nu er vi spændt på hvad de finder på denne gang!

Det er vigtigt at du har en bisidder med til alle møder, og at du evt. optager samtalerne - det gæler også de telefoniske opfølgningssamtaler! Jeg har flere gange oplevet at sb siger det ene, og sætter det 3. i værk uden at så meget som at blinke!

Held og lykke med jeres sag :-)
spy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 23:31   #7
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
jeg er fra nabokommunen lyngby, og de er altså også tunge at danse med, andre herinde der har erfaringer fra lyngby kommune?
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2012, 11:34   #8
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Exclamation

Hej. Jeg befinder mig også i LTK ( Lyngby Taarbæk kommune), og de er også tunge at danse med.

Min søster har boet i Gentofte og nu i Gladsaxe, jeg tror disse 3 kommuner har samme garn at stramme med, og at man virkelig skal være på dupperne for de laver bestemt også fejl.

Om det så er for " GÅR DEN SÅ GÅR DEN ", eller fordi der sidder folk som ikke rigtigt har forstanden på det arbejde de skal udføre, ja det lader jeg stå.

Men godtag aldrig et nej fra nogle af disse kommuner, og tjek alt 100%. kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2012, 11:54   #9
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
BAN er lige så hårde.

Så føjer jeg lige Glostrup til

OG BAN Hovedstaden for den sagsskyld

1. Pensionsnævnet gav mig afslag og pegede på endnu en arbejdsprøvning på et varetagende center ala Espelunden.

2. BAN gav efter 8 mdr. PN medhold og pegede derudover på behandlingsmuligheder tiltrods for at den del var lukket i min sag.

Sååååå nettet er lukket hele vejen rundt indtil det får kunstigt åndedræt eller lign. igen..... Det tror jeg.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2012, 12:33   #10
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question Hvornår er nok nok?

Halløj igen igen. Ja jeg sad lige og undrede mig såre. Er det ikke som om at både BAN og DSN og Ankestyrelsen har fået andre bukser på?

Er det det som jeg føler, fake og kun på overfladen at pøblen har nogen rettigheder? Undskyld ikke for at genere nogen, er selv en af pøblen Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
chikane fra gladsaxe kommune shylock Dit og Dat 97 02-02-2013 22:13
herlev kommune kontra gladsaxe kommune basti Alt det andet 5 10-07-2011 19:03
Gladsaxe kommune trækker min sag i landrag Linuzmor At søge førtidspension 4 19-03-2011 21:08
Merudgiftsydelse § 100 i Gladsaxe kommune. Indiansummer Alt det andet 9 27-02-2011 13:48
Gladsaxe kommune vs Gentofte kommune Allstar Alt det andet 0 15-05-2010 21:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension