K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2007, 17:53   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
K10 i ret og pligt

I dag den 10-12-07 blev K10 omtalt i ret og pligt og du kan høre udsendelsen her.

http://www.dr.dk/p1/retogpligt/
og her skal du så ind og trykke på hør seneste som du finder i højre side.

Webmaster laver inden for en nær fremtid en tråd til link kun til ret og pligt og relevante udsendelser i det hele taget, hvor fleks og førtidspension og forløbet dertil er til debat.
  Besvar med citat
Gammel 10-12-2007, 23:16   #2
rasmine
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2006
Indlæg: 10
Styrke: 19
rasmine er ny på vejen
RE: K10 i Ret og Pligt

Det hjælper altså ikke noget at prøve at gå ind på linket endnu for at genhøre udsendelsen.

Der går som regel et par dage, sommetider flere inden de får lagt udsendelserne på nettet, har jeg opdaget, men de er blevet hurtigere, før kunne der godt gå uger.
rasmine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2007, 23:22   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej rasmine ...

Så har de været hurtige i dag for jeg hørte udsendelsen i dag kl 16

du skal bare ind på siden og ned på den i højre side der hedder hør seneste ret og pligt, jeg har lige dobbelt tjekket og den er der altså
  Besvar med citat
Gammel 11-12-2007, 01:12   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Nu har jeg også hørt din søde stemme i radioen, Hejdien.

Jeg synes, du fik fortalt en masse vigtige ting på meget kort tid.

Det er f... godt gået.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2007, 14:13   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Så kom der et direkte link til Ret og Pligt, hvor k10 er med.

Citat:
Ret og pligt 10. december 2007
Ret og pligt 10. december 2007 (24:41)
Hos mødrehjælpen i hhv. Odense, Århus og København kan alle forældre og gravide få rådgivning.

Det er socialrådgivere, der passer telefonen og de giver vejledning om sociale, personlige og juridiske, økonomiske og sundhedsmæssige spørgsmål.
http://www.dr.dk/P1/retogpligt/Udsen...1217125526.htm
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2007, 23:42   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Zuza takker så er det nemmere at finde

Hvis andre har nogle ret og pligt udsendelser hvor i vi som flekser og ftp og sygemeldte kan lære noget , så sæt endelig linkene ind vi vil prøve på et tidspunkt at samle dem alle i en tråd
  Besvar med citat
Gammel 19-12-2007, 01:22   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er så lidt, Hejdien.

Jeg har tidligere lagt andre udsendelser på k10. Måske de kan findes ved lejlighed ved søgefunktionen.

Jeg har vist "glemt" at lægge en vigtig ind fra den 3. december, som omhandler ny arbejdsprøvning ved førtidspension og flytning til ny kommune osv.

Linket er her:

http://www.dr.dk/P1/retogpligt/Udsen...1204162004.htm

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
min ret og pligt jonna52 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 07-04-2011 17:43
Ret og Pligt i dag!!! fiemie Nyttigt at vide for Førtidspensionister 7 09-01-2009 01:27
Om ret og pligt i P1 Hejdien Alt det andet 0 27-12-2007 04:15
Ret og pligt. Buller1 Politik og Samfund 0 30-05-2007 22:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension