K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-03-2009, 14:25   #1
Slettet bruger
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Indlæg: 57
Styrke: 16
Slettet bruger er ny på vejen
Bent Bentsen på arbejde imorgen ellers

Bent Bentsen på arbejde imorgen ellers må hans løn blive lukket. Men det har Claus Hjort Frederiksen nok ringet og sagt til Bent da han var indlagt.
Slettet bruger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 14:30   #2
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Permand Se meddelelser
Bent Bentsen på arbejde imorgen ellers må hans løn blive lukket. Men det har Claus Hjort Frederiksen nok ringet og sagt til Bent da han var indlagt.
Sjovt, jeg havde en lignende kommentar omkring emnet på BT ... kun døende er undtaget! ... og det er bendten jo lisom ik UPS! det var ik pænt tænkt...
  Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 16:33   #3
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Byder ham velkommen i virkelighedens velfærdssamfund

Jeg synes kommunen skal sætte ham over på sygedagpenge straks, hvis han elles har betalt sit A-kassekontingent ellers må han søge kontanthjælp på lige fod med alle andre.

Det der er godt nok til os andre må vel også være godt nok for end tidl. konservativ leder.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 16:38   #4
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Lad nu være med at presse den arme mand yderligere..

Ifølge dagbladene, har han jo været udsat for et, Enormt Pres, gennem de sidste 14 dage, den lille stakkel!!!

Jeg må sq have et stærkt hjerte og ligeså psyke, har været presset i flere år, men I skal nu ikke få medlidenhed med mig Giv den til den sølle Betjendsen!!

Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 17:03   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tja og når man er presset fordi man har svælget sig i goder og overforbrug, jamen så kræver det jo en ekstra indsats...stakkels stakkels ham!

Os på bunden der sidder og sutter på strandskaller sidst på måneden har jo ikke noget at blive så stresset over.......troede i øvrigt ikke at hjerteflimmer kun kunne komme i perioder??

Nå, men god bedring Bentsen, den fortsatte jagt på matrialismen skal nok snart få dig på højkant igen. En ny øse og en golftur skal nok gøre undeværker!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 17:28   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Når et menneske ryger på hospitalet med hjerte problemer så syntes jeg ikke det er OK at hakke ned på dem ligemeget hvem det så er ...

vær ved andre som du ønsker andre skal være ved dig...er der vist noget der kan læses ...OK så syntes jeg ikke det er retffærdigt at hakke ned på en der ligger ned men når de er raske og politikere så er det OK at kritisere deres politik.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 17:53   #7
Trine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2008
Indlæg: 128
Styrke: 16
Trine er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Når et menneske ryger på hospitalet med hjerte problemer så syntes jeg ikke det er OK at hakke ned på dem ligemeget hvem det så er ...

vær ved andre som du ønsker andre skal være ved dig...er der vist noget der kan læses ...OK så syntes jeg ikke det er retffærdigt at hakke ned på en der ligger ned men når de er raske og politikere så er det OK at kritisere deres politik.

Enig Stella, sygdom og politik er to vidt forskellige ting -og hver ting til sin tid!

Trine
Trine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 19:28   #8
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Når man er offentligt kendt på den måde en politiker er, må man også være forberedt på nogle urimeligheder... hvor mange urimeligheder har DE ikke sidet overhørig igennem deres tid på pinden?

Det er sort humor, og jeg er sikker på, at hele VKO fløjen SYDER af sort humor om lige netop OS... det er jo ikke mit problem, at de ikke tør sige det højt

Ærlig talt, så længe ingen er døde, så synes jeg egentligt det er ok at lave sjov... Hjort bestiller f.eks. ikke andet end at erkende, at han mener syge er dovne hypokondere, så hvad er egentligt forskellen?
  Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 19:54   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
....og her er jeg så enig med Razmo! Det er bare galgenhumor.

Tænker mere på alle de syge borgere der har mere og langt alvorligere diagnoser end hjerteflimmer, der dagligt bliver trådt på BEVIDST!!

Og så længe ingen er døde og han skal på job igen i morgen, jamen så er stormen jo reddet af...

Jeg lider også af hjerteflimmer, og nu efter jeg har søgt om førtidspension, så kommer det flere gange om dagen af timers varighed. Men det udløser hverken bekymring, ftp eller overskrifter. Bad luck.

Og vær ved andre som du vil have de skal være overfor dig, rimer absolut ikke på VKO.

Der sidder i skrivende stund en afghansk hvinde på et asylcenter med læberne syet sammen i protest - VKO's holdning ,,jamen det nytter jo ikke noget''.....

Sidst redigeret af Ninja; 31-03-2009 kl. 19:57.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 21:02   #10
FCK
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2009
Indlæg: 7
Styrke: 0
FCK er ny på vejen
Man skal heller ikke glemme at han selv har sat sig i en situation hvor pressen naturligvis er efter ham.
Hvem ved, måske det er en måde hvorpå han tror at han kan slippe for flere presse omtaler på.
Havde dette været en kontanthjælps modtager eller en sygemeldt, så ville det have været sådan myndighederne ville have tænkt.
FCK er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bent Bendtsen, "legeven" er korrupt lejesoldat! buster Politik og Samfund 4 13-10-2011 19:12
Kommune: slank dig - ellers ingen hjælp thomas75 Politik og Samfund 19 22-08-2011 18:49
Råb om hjælp ellers går det galt!!! kalona Spørgsmål ang fleksjob 10 22-11-2010 19:56
Neuropsykologisk Test imorgen!!!!! Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 07-06-2010 20:33
Brug computer - ellers ryger dagpengene Stella Spørgsmål ang fleksjob 16 22-12-2007 22:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension