K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2014, 10:03   #11
Sambo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2014
Indlæg: 41
Styrke: 11
Sambo er ny på vejen
Jeg har alle papirer fra læge, psykiater og fra den forberedende del til rehabiliteringsteam.

Og så har jeg skrevet under på en samtyggeerklæring så min læge må indhente oplysninger. Han vil gerne have et referat ang. hvordan de er kommet til denne beslutning, han har bare ikke fået noget endnu.

Jeg har lige snakket med min bisidder fra fagforeningen. Der skal jeg til møde på torsdag hvor der ville være en socialrådgiver også. Han kan også se det er helt galt det jeg her er blevet tilbudt.

Han kunne så bare ikke oplyse mig om hvad der sker med min ledighedsydelse, nu ressourseforløbydelse, hvis vi klager over forløbets indhold. Det fylder jo også meget oveni alt det andet. Har også en tid hos min læge. Så kan jeg vel næsten ikke gøre mere lige nu og her?

Venlig hilsen og tak for alle indslagene.

Hej igen! Synes jo jeg efterhånden har styr på det, så godt som det nu kan lade sig gøre.... Men er der mon nogen som ved at hvis man klager over ressourseforløbes indhold at de så fratager den ydelse man har i forvejen?

For hvis det er tilfældet er det jo lidt som at vælge mellem kolera og pest!!!
Er i den situation at jeg ikke vil kunne få kontanthjælp og vil ende i tvangsauktion og ja det gavner jo bestemt heller ikke helbreddet at have det i baghovedet....
Sambo er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension