K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2013, 13:57   #11
carisma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2009
Indlæg: 28
Styrke: 15
carisma er ny på vejen
[QUOTE=Aircat;240428]
Jeg har dog klaget over afgørelsen, og min revalideringssag skal nu gå om, og der skal træffes en ny afgørelse, da kommunen ikke tog mine partshøringskommentarer med i vurderingen ved den første afgørelse...

QUOTE]
Hejsa.
Er nysgerrig efter at høre hvordan din klagesag gik? Jeg spørger da jeg er sygemeldt. Blev bevilget revalidering i 2002, færdig udd. som pædagog i 2008, og er ny sygemeldt med ryggen. Jeg overvejer om jeg skal søge kommunen om en revalidering, da jeg er bange for at ryggen ikke kan klare pædagogjobbet; altså at der vil blive for mange skånehensyn
carisma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2013, 18:56   #12
Aircat
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2009
Indlæg: 8
Styrke: 0
Aircat er ny på vejen
Hej carisma,

Jobcenteret valgte i første omgang at opretholde deres afgørelse efter klagen.

Men her i kommunen er det sådan, at ét jobcenter træffer afgørelse om bevilling af revalidering, og laver en indstilling om indholdet, hvorefter sagen så overgår til reva teamet på et andet jobcenter, der så træffer en afgørelse om det faktiske indhold af revalideringen... Reva teamet på jobcenter nr. 2 har så i mit tilfælde valgt at tilsidesætte første jobcenters indstilling, og alligevel bevilget revalidering til min 3½ årige uddannelse. Det skete knapt 2 måneder efter, at jeg var startet på uddannelsen.

Så min klage nåede aldrig at blive sendt videre til Beskæftigelsesankenævnet.

I dag får jeg derfor revalideringsydelse, mens min fleksjobbevilling efter en juridisk vurdering er blevet sat i bero, i den periode hvor jeg er under uddannelse.
__________________
Jeg er uddannet socialrådgiver og har været godkendt til fleksjob siden 2002.
Aircat er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob/revalidering?? skønnehjerte Spørgsmål ang fleksjob 0 29-08-2012 10:21
Fra fleksjob til revalidering muligt? RuBn86 Spørgsmål ang fleksjob 7 14-12-2010 23:14
Fra revalidering til fleksjob. Road66 Spørgsmål ang fleksjob 20 22-06-2010 21:46
revalidering til ordinært arbejde fra fleksjob ComBo Spørgsmål ang fleksjob 0 30-03-2010 14:25
Silkeborg - revalidering FØR fleksjob zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 1 30-07-2008 11:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension