K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2013, 14:50   #11
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kathleen Se meddelelser
Tjae, jeg føler at nogle kommuner laver mærkelige afgørelser: jeg er bekendt med en danskfødt - tyrkisk afstamning, på under 40 som ikke fejler en disse, udover dovenskab; som fik fp i 2013.
.
Mig vil du heller ikke kunne se udenpå at jeg fejler en disse....men indeni er der kaotiske tilstande.
__________________
mange hilsner

Bumblebee

Førtidspensionist siden 2009
bumblebee er ikke logget ind  
Gammel 15-11-2013, 15:14   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Og snart vil vi alle line nogle der skulle have en pension , men det vil vi ikke få

Men det vil nok ikke blive bemærket.
Det næste vil være super sygehuse til de arbejdsdygtige og de rige,vi andre kan henlægges på nedte hospitaler med en lægestab af frivillige .
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind  
Gammel 15-11-2013, 16:35   #13
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af kathleen Se meddelelser
så han er ikke uden evner..
Jobcenteret talte også en del om mine mange "evner" og støttede derfor også op omkring ALLE min ansøgninger, selvom jeg søgte job på et helt urealistisk plan, flere samtaler om ugen i maniske perioder.

Prøver bare at sige at evner INTET har at gøre med om man kan passe et arbejde.

Hvis du vitterligt mener pensionen et tilkende pga. fusk, bør du indberette det, så sagen kan blive undersøgt... det er jo synd for manden hvis han har en sygdom han ikke tør fortælleom, og halvdelen af byen tror det er løgn.
Nøgne tær er ikke logget ind  
Gammel 15-11-2013, 20:04   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg synes klart også med de store evner at man skal anmelde det til kommunen...

For det er jo næppe helt fair når manden slet ikke fejler noget...

Når det er sagt....så bør man i den grad blande sig fuldstædigt uden om ting man intet ved om....ja det kan være surt når man "tror" at en der ikke fejler noget får noget som man selv gerne vil have....men men da du ikke ved noget som helst om hvad manden fejler....ja så er det ikke helt fair...hverken over for dig selv eller den mand at du blander dig...

Tro mig...der er ikke nogen der bare får en pension fordi de er doven som du siger....det er noget forfærdelig vrøvl at lukke ud...

Du ved jo selv hvor svært det er....de giver ikke bare noget væk....man skal undersøges i hoved og røv før man bare kommer i nærheden af en pension...

Spørg hvem som helst herinde som er på vej igennem systemet....om man bare får en pension fordi man er doven....vi ved alle godt hvad svaret er....det får man ikke...

Men for din egen skyld...så meld det til kommunen at du ved bedre end dem at han har fået sin pension fordi han er doven....og få det ud af dit system....så får du måske mere overskud til at tænke på dit eget helbred og din egen sag....

Al det der tro og misundelse er hverken godt for en selv og da slet ikke for alle dem som i fremtiden skal have en pension...

Og nu er det ret nemt at fortælle noget om en som ikke er tilstede så man kan få fakta på bordet...

Dette forum skal ikke bruges til at gøre det sværere end det er at få pension..
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension