K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-04-2018, 11:05   #1
MetteN
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2014
Indlæg: 4
Styrke: 0
MetteN er ny på vejen
Rettigheder som fleksjobber

Jeg er i fleksjob (10,5 timer) i en god virksomhed med rar chef og gode kollegaer. Jeg har dog sværere og sværere ved at klare mit job ordentligt, da mine kognitive evner bliver mere og mere forringede (har ME/CFS). Så er det ikke helt vildt nemt at varetage et job, hvor man sidder foran computeren og varetager virksomhedens kommunikation

Her kommer så mit spørgsmål: Kan jeg henvende mig til kommunen/sagsbehandleren) for at få hjælp på en eller anden måde? Jeg ved ikke selv til hvad, men det kunne være alt fra samtaler med neuropsykolog til omskoling osv. Eller vil det med det samme medføre, at min fleks-bevilling måske bliver genovervejet? Jeg er ret nervøs for at rokke båden for meget.

PS: Jeg ønsker ikke hjælp til, at kommunen skal tale med min arbejdsplads om opgaver, skånehensyn osv. Der er kun mig til at løse kommunikationsopgaverne, så jeg kan ikke læsse dem over på andre. Og virksomheden er i forvejen god til at tage hensyn.
MetteN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2018, 11:36   #2
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Hvis du ikke kan varetage opgaverne er det en dårlig idé at du dækker området alene.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension