K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-01-2010, 11:23   #11
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Lige nu har jeg en vis fred i sjælen. Til 29/1 betaler jeg under alle omstændigheder begge huslejer (restancen og Februar lejen). Så må alle andre vente, - om det så betyder nul strøm og på hovedet i Ribers, så er det dog bedre, end at blive hjemløs.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2010, 11:35   #12
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Det kræver vist lidt at komme i ribers, hvis man selv stritter imod. Dette gælder også selvom der er restance. Borgeren (eller foreningen) skal jo have mulighed for at gøre indsigelse hvis det opkrævede har været uberettiget.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2010, 12:03   #13
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Har desværre ingen løsning på dit problem, men ville bare sende dig en tanke, har selv prøvet hvor nedbrydende det er, ikke at vide om man kan betale sine regninger. Der er simpelthen ikke noget værre.

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 19:22   #14
brøkpensionist
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2009
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 3
Styrke: 16
brøkpensionist er ny på vejen
Husvild

Jeg var husvild sammen med mit dengang 11-årige barn, fordi min daværende samlever satte os på porten fra det ene øjeblik til det andet.

Jeg fik ingen hjælp til akut husning af min daværende bopælskommune på Sjælland, men blev henvist til et krisecenter i stedet for.

Men heldigvis har jeg en dejlig søster, som gav os husly i her i Midt-Vestjylland.

Min nye opholdskommune anviste mig en bolig efter 6 uger og gav mig et boligindskudslån, men hjælp til selve flytning og genetablering af min husstand kunne jeg ikke få, selvom jeg ikke kunne stille med nogen sikkerhed i en bank for at optage et lån.

Tog så et lån ved Ekspresbank til horrible renter, som jeg stadig afdrager på.

Så måske er mit eksempel ikke særlig opløftende.

Men jeg håber, din situation snart vil være afklaret, så du ikke længere skal frygte at blive sat på gaden af din udlejer.

Og jeg tænkte, om din kommune ikke har glemt at undersøge, om du muligvis er berettiget til hjælp efter § 34 i aktivloven.

Sidst redigeret af brøkpensionist; 17-01-2010 kl. 21:14.
brøkpensionist er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Man kan blive ved Ricky M. Politik og Samfund 2 06-12-2011 19:40
Det er noget **** at blive ftp. omar Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 25 05-02-2010 10:04
Kan det da blive ved ... ? Sommerfugl Alt det andet 21 14-01-2010 10:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension