K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-07-2015, 07:15   #1
joa
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2009
Lokation: københavn
Alder: 54
Indlæg: 29
Styrke: 15
joa er ny på vejen
Question Fleksjob ny ordning, men heldbred er blevet dårligere

Hej, håber en eller flere kan give mig lidt råd..
Jeg har været ansat i fleksjob 20 timer ny ordning i 1,5 år men nu er mit heldbred altså blevet en del dårligere.

Jeg er 45 år ansat som værtshus tjener og har fibromyalgi
Det første år jeg var ansat synes jeg at det gik rimelig godt, men de sidste måneder er det desværre gået en del ned af bakke med med kroppen, min chef har jeg ikke det bedste forhold til, som det hjælper ikke så meget at fortælle ham at jeg ikke har det skide godt for tiden..

Jeg har virkelig passet mit arbejde mødt op hved gang, selv med en brækket fod, mødte jeg op har faktisk kun haft en sygedag i den tid jeg har været ansat hos ham..

Igår var jeg så hos kiropraktor og hos egen læge, de begge anbefaldet mig sygemelding, det har jeg så takket nej til lige nu, så har aftalt med min læge at jeg skal komme igen om 3 uger så jeg lige fik lidt tid til at tænke over min fremtid..

Som tidligere skrevet har jeg ikke det bedste forhold til min chef og kan ikke tale med ham, så overvejer om jeg skal kontakte jobcenteret for en samtale om hvordan jeg kommer videre eller om jeg skal lade mig langtids sygemelde og afvente en fyring?

Åh hvor synes jeg bare det er svært, jeg er jo glad for at tjene mine egen penge men har simpelhen så mange smerter og mit hjem ligner snart 3 verdenskrig kæmper mig virkelig gemmen min arbejdsdag.

Ved ikke rigtig om nogen har nogen gode råd, men om ikke andet så fik jeg lidt luft..

Ønsker jer alle en god dag
joa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2015, 08:12   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg tror det vil være en god idé, at kontakte din jobkonsulent.

Pas godt på dig selv, du kan ikke forvente at andre gør det, og du skal forhåbentlig være her længe endnu.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2015, 11:14   #3
Rebecca.And
Hjemmevant på K10
 
Rebecca.Ands avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2014
Lokation: Frederiksberg
Alder: 58
Indlæg: 239
Styrke: 10
Rebecca.And er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af joa Se meddelelser
Hej, håber en eller flere kan give mig lidt råd..
Jeg har været ansat i fleksjob 20 timer ny ordning i 1,5 år men nu er mit heldbred altså blevet en del dårligere.

Jeg er 45 år ansat som værtshus tjener og har fibromyalgi
Det første år jeg var ansat synes jeg at det gik rimelig godt, men de sidste måneder er det desværre gået en del ned af bakke med med kroppen.....
Hvis du ikke længere magter at arbejde 20 timer pr. uge, så skal din arbejdsevne vurderes på ny.
Diskuter problemet med lægen og fagforeningen inden du kontakter jobkonsulenten.
__________________
Rebecca.And stikker sit næb i alt
Rebecca.And er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension