K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-08-2010, 20:58   #91
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Tøger er en borgerlig mand, så hvorfor skulle han dog ville gør noget. Giv ham en flaske vin og han ville nok tillade hvad som helst på Politiken
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2010, 21:18   #92
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Jeg er bare glad for at jeg endelig skal se min psykiater igen i morgen. Jeg er brudt helt sammen af den hadske tone der bliver lagt for dagen i den blog (kommentarerne).

Jeg føler mig lige så stor som et sandkorn og intet værd. Ikke en gang at snakke i telefon med min kæreste har kunnet få mig til at falde til ro.

Måske skulle jeg bare flytte til Thailand eller et andet sted langt væk hvor jeg kan være i fred og måske lave noget frivilligt arbejde, så jeg kan føle at jeg gør en forskel for bare nogle få mennesker.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2010, 21:24   #93
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Jeg er bare glad for at jeg endelig skal se min psykiater igen i morgen. Jeg er brudt helt sammen af den hadske tone der bliver lagt for dagen i den blog (kommentarerne).
lad være med at lade nogen klaphattes idiotiske komentare gå dig på gælder generalt alt kommer intet godt ud af
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2010, 21:35   #94
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
lad være med at lade nogen klaphattes idiotiske komentare gå dig på gælder generalt alt kommer intet godt ud af
Jeg ved det godt og normalt kan jeg godt sortere, men når hadet er så massivt kan jeg ikke lukke af for det. Og at, personligt, blive kaldt en parasit, den går lige ind.

HVAD FANDEN BILDER DE SIG IND?

Jeg kunne virkelig godt bruge min kæreste lige nu, at føle noget kærlighed.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2010, 21:40   #95
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
HVAD FANDEN BILDER DE SIG IND?
min mening er de er som en forum troll bliver man ved med at fodre dem så bliver de ved stopper man så stopper de men ja nogen har lettere ved at ikke lade det gå en på desvære lettere sagt end gjort men nu ved du hold dig væk fra de klap hatte sidder
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2010, 21:46   #96
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
min mening er de er som en forum troll bliver man ved med at fodre dem så bliver de ved stopper man så stopper de men ja nogen har lettere ved at ikke lade det gå en på desvære lettere sagt end gjort men nu ved du hold dig væk fra de klap hatte sidder
Jeg ved det, jeg ved det...
Det er bare utroligt at folk ikke vil tro på det man skriver, når de rent faktisk kan google sig frem til de paragraffer som beviser sandheden i vores ord.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 07:06   #97
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af adbib Se meddelelser
Tøger er en borgerlig mand, så hvorfor skulle han dog ville gør noget. Giv ham en flaske vin og han ville nok tillade hvad som helst på Politiken
Tøger Seidenfaden, var i sin tid på Weekendavisen (blå avis), i dag er han på Politikken (rød avis), jeg tror han først og fremmest er avis mand, journalist og redaktør.

Og skulle han være borgerlig, så er han af den gamle humanistisk borgerlige skole. Det har han bevist gang på gang i sine ledere og kronikker, hvor han har stillet sig meget kritisk overfor VC-regeringen, og talt på de udsattes vejne. Jeg har fulgt hans skriverier i snart 20 år, Tøger er god nok.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 07:11   #98
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Agnes Marie Se meddelelser
Jeg er bare glad for at jeg endelig skal se min psykiater igen i morgen. Jeg er brudt helt sammen af den hadske tone der bliver lagt for dagen i den blog (kommentarerne).
Kæreste Agnes Marie,

Lad dig ikke gå på af sådanne dumme mennesker, deres udtalelser fortæller mere om dem selv end det fortæller om dig.

Jeg kan heller ikke fatte at man så vedholdende kan blive ved med at påstå det samme og det samme, igen og igen, på trods af alle beviser på det modsatte.

Det er en særlig slem form for paranoia, sociopatisk og direkte uartigt.

Men du skal have et stort fra mig.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 07:36   #99
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Tøgers email adresse: [email protected]

Hvis nogle skulle ønske at udtrykke deres undren over at en blog som Karina Pedersens kan være tilladt på Politiken.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2010, 07:53   #100
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Politikken er ikke en "rød avis". De har rigtigt nok kommet med en kritik af magthaverne ( her VKO ), men det burde enhver avis gøre. Det er derfor at man kalder medierne for den 4 statsmagt.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reform af førtidspension er ingen mirakelkur Webmaster K10 Nyheder 0 17-02-2012 10:10
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension