K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-09-2013, 22:02   #33
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Moi Se meddelelser
Det er en skrækkelig tråd denne her

Fordi jeg netop er bevilliget flexjob efter reformen, kan jeg godt følge lidt hvad Abraxus er inde på.

Jeg kan nemlig godt vande stueplanter, lave 1 kande kaffe og tømme postkassen hver dag. Det blev jeg oplært i på min arbejdsprøvning/revalidering og det tog et halvt år at få en effektiv arbejdstid på 4 x ½ time om ugen. At jeg aldrig kommer tilbage til mit gamle fag, klejnsmed, er underordnet, jeg skal nemlig søge med de kompetancer jeg nu har erhvervet mig

Det jeg skriver her er i forhold til overskriften på tråden, få timers arbejde kan koste dyrt. Jeg synes også det er øv at jer på førtids ikke kan finde nogle få timers arbejde uden at frygte den nye reform ånde jer i nakken.
Et er at skrive indlæg i den her tråd for at advare nuværende pensionister mod at de risikerer at miste deres pension hvis de tager lønnet arbejde...

Noget andet er så at høre din historie Moi, hvor realiteten af reformen er sat i kraft i virkelighedens verden...

4 gange en halv time giver fleksjob... eller rettere Fleks, for hvor mange jobs er der i virkelighedens verden til 4 gange en halv time... jeg føler lige pludselig en endnu større bitterhed mod de politikere der står bag denne reform end jeg havde troet muligt... Det er Fand.. ikke en måde at behandle syge mennesker på...




....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...

Sidst redigeret af Hexi; 16-09-2013 kl. 22:10.
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ledsmerter kan koste jobbet Webmaster K10 Nyheder 0 18-05-2012 06:40
Førtidspension = 20 timers arbejde... Multe Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 32 18-10-2010 00:55
Jobcentre kan koste kommuner dyrt bla-bla Politik og Samfund 0 21-07-2009 10:27
Jobcentre kan koste kommuner dyrt Webmaster K10 Nyheder 0 21-07-2009 08:00
300 timers regel bliver til 450 timers regel Systeminvalid Politik og Samfund 9 23-09-2008 17:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension