K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-08-2010, 12:08   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question Hvor mange får egentligt merudgiftsydelse § 100?

Hej. Dette er bare et spørgsmål, for jeg ved at rigtig mange ikke kan få denne ydelse, af den ene eller anden begrundelse.

Det kunne være rigtig rart, hvis de af jer som har modtaget denne ydelse, ville skrive hvordan dette kunne lade sig gøre, så vi andre måske kunne lære noget?

Jeg for min del søgte om det i dec 2008, det er endnu ikke lykkes, sidst fik jeg afslag engang i januar i år, jeg skrev kommentarer i februar, og hørte absolut intet siden, jeg rykkede og rykkede og endelig engang i uge 27 var der en som skrev at hun ville kigge på det i uge 30 efter ferie.

Jeg hørte intet stadigvæk efter uge 30, rykkede og fik i fredags et enkelt stykke papir med 5 linier hvori de fastholdt afslag fra januar mdr i år.

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg føler at det er uværdigt at blive behandlet på denne måde, jeg skrev til Det Sociale Nævn som skrev tilbage at de ikke ville blande sig i kommunens måde at administrere på?

Og der blev jeg sgu lidt paf, for hvad er det så lige de sidder der for? Der er ikke den ting jeg ikke har argumenteret og dokumenteret, men intet hjælper, min kommune bliver ved med at tolke efter gl regler, og min sag har været i Det Sociale Nævn før, og blev sendt tilbage så de kunne rette op.

Skal vi ikke lave en underskrift indsamling her på siden, hvis der er stemning for dette, imod denne ydelse som absolut ikke fungere efter hensigten?

Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2010, 15:46   #2
sane
Hjemmevant på K10
 
sanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 215
Styrke: 15
sane er ny på vejen
Når de har fastholdt afslaget -skal de vel sende klagen videre til en højere instans?

Husk at minde kommunen om det? Man kan vel også klage videre på de slags klager også?
sane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2010, 23:56   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ja, klagen skal videresendes til Statsforvaltningen.
Det SKAL kommunen sørge for. Ellers klag til Borgmesteren.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor mange får egentligt merudgiftsydelse § 100? og på hvilket grundlag? Indiansummer Alt det andet 1 30-11-2011 12:00
Hvor mange?? BFF Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 09-09-2011 10:07
ved I hvor mange vi er ! østerbro Politik og Samfund 11 10-04-2011 09:28
Hvor længe kan kommunen trækker en ansøgt merudgiftsydelse ud? Indiansummer Alt det andet 4 07-09-2010 09:51
Hvor mange timer, hvor stort tilskud?? veiergang Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2008 17:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension