K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-03-2009, 11:59   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ikke så kritisk over for Køge jobcenter vel ? havde vi ikke dem havde vi ikke K10 he he he... (de var grunden til at vi skulle have en side som K10 )

Nå men til sagen....

Det du skriver Morten er så velbekendt her i Køge kommune...

Det hele glider og ser fint ud og så bang , alt går i stå ...

Men det allerførste jeg ville gøre hvis jeg var jer var at sikre mig at det er en sagsbehandler i har og ikke en jobkonsulent der sidder og trækker sagen og sikker jer at det er den rigtige sagsbehandler i har...

Jeg er selv sygemeldt og inden det lykkedes jobcenteret at sende min sag til den rigtige sagsbehandler var der gået et år (jeg er flekser )

Nu skriver du at i har en omfattende aktindsigt men har i også fra den sidste tid her i Køge kommune ?

Det lyder som om jeres sag er veldokumenteret og din kæreste har papir og alt andet på sin side så jeg syntes nu mere det lugter af at de ikke har tid til at komme igang med hendes sag...

Jeg kan se flere ting i kan gøre ...

For det første kan i sygemelde hende (det burde ikke være svært med det de udsætter hende for )

Den anden er at søge en pension på fortliggende grundlag ikke at jeg tror hun kan få den, men det vil sparke hendes sag i gang , sådan at de er nød til at komme i gang med hendes sag, de vil ganske givet prøve at overtale jer til at lade dem søge den , men det er kun for at trække tiden , sig at i fastholder en §17 så der skal foreligge resultat efter tre måneder ...

I kan også godt klage over hendes sag til borgmesteren , men min erfaring med kommunen siger at hun sender den tilbage til jobcenteret de svare og hun skriver under ...

så jeres bedste kort vil være aktindsigt, sørg for opdatering af ressourceprofil , skriv ALDRIG RING men skriv til den sagsbehandler der har sagt at hun skal kunne klare 20 timer at i gerne vil have det på skrift hvor i loven det står ... og vil i være flinke så skriv at i snart ser jer nødsaget til at søge en pension, så kan det være de får lidt mere travlt ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Behandlingstid af flexjob..?? pab Spørgsmål ang fleksjob 1 25-02-2013 22:19
Ansøgning til flexjob fordre.... phhmw Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2011 11:47
ansøgning til flexjob. le cuere Spørgsmål ang fleksjob 3 14-03-2011 12:09
Ansøgning om flexjob stina2630 Spørgsmål ang fleksjob 9 27-05-2010 12:18
Fra Flexjob til sygdom til ansøgning om ftp laicapigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 07-06-2008 00:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension