K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-04-2013, 21:06   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af JamieØ36 Se meddelelser
Nå men da jeg ikke har noget skriftligt omkring mine diagnoser eller, alt det som ham(speciallægen jeg går ved) siger, så har jeg bedt både min egen læge og min sagsbehandler, om at sende mig alt det de får fra Peter K Østergaard, som han hedder.
Det synes jeg lyder fornuftigt.

Hvis egen læge eller kommunen sender os til en speciallæge for undersøgelse, så plejer speciallægen, at lave en speciallægeerklæring, og den kan man bede kommunen eller egen læge om en kopi af.

Jeg ved så ikke hvordan det fungerer hvis man går regelmæssigt ved en speciallæge, men jeg kan da forstille mig, at han skriver et eller andet til egen læge, som man kan få en kopi af.

Hvis man får taget røntgenbilleder (det gælder sandsynligvis også ved scanninger), så sender røntgenafdelingen en røntgenbeskrivelse til lægen, og den kan man også få en kopi af.

Det er altid en god idé selv, at have kopi af div. lægepapirer, bl.a. fordi det hænder, at kommunerne smider deres væk, og så kan man jo selv give dem en ny, mod kvittering selvfølgelig.

Da jeg fik ny læge tjekkede han og jeg en dag hvad han havde modtaget af speciallægeerklæringer om mig, og der manglede en, som jeg så kunne give ham en kopi af.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2013, 00:13   #12
Jamie36
Glad for at være medlem
 
Jamie36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Lokation: København
Indlæg: 83
Blog Indlæg: 26
Styrke: 12
Jamie36 er ny på vejen
Det må virkelig ha´trukket tæppet væk under dig, da du røg ud af sygedagpengene og lige pludselig ikke havde nogen form for indkomst, det er alligevel lang tid du har kæmpet, bare utroligt at de bare kan lade en stå der med håret i postkassen.

Har du fået en anden sagsbehandler en den du havde dengang, for det er da godt nok en ja undskyld jeg men sagsbehandleren er da total blank i bøtten. Håber du har en som vil dig det godt, og som du bedre kan snakke med.

Jeg vil helt sikkert holde min sagsbehandler i ilden, hvis man kan sige det sådan, for som du siger har man ret til at vide, hvad der skal ske med ens fremtid!! Så tusind tak for rådet. Jeg kæmper videre, har en sød sagsbehandler, men der skal ske noget nu.

Tak Enteneller og Vovse for jeres råd, dem er jeg rigtig glad for, for nogengange står man der, og ved ikke om man skal sige buh eller bøh!!

Men jeg lader det hele gå gennem sagsbehandleren, men samtidig vil jeg bede om at få alt på skrift, så har jeg det hvis det skulle blive væk for dem, men ved aldrig det er jo kommunen/jobcenteret og dem har jeg godt nok ikke meget tiltro til.
Jamie36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så er jeg også kommet på K10 Østergaard Din historie 1 06-08-2013 18:54
Hvordan kommer jeg videre, når arbejdsprøvning ikke er en mulighed pt.??? Gekko Alt det andet 7 23-08-2011 15:38
er der kommet nye regler jeg ikke har hørt om før !!! mijanse Spørgsmål ang fleksjob 12 13-10-2009 12:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension