K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2013, 16:47   #21
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ErikS Se meddelelser

Desværre kender jeg et utal af fleksjobbere, dagpengemodtagere og kontanthjælpsmodtagere som snyder så vandet driver. Håndværkere der tjener hundredetusinder ved siden af offentlig ydelse. Snyd med adresser og samliv. Sågar nogle der praler af at de har snydt sig til fp.
Du må færdes i helt specielle kredse :-)

Jeg tror det er de færreste der i det hele taget kender et utal af fleksjobbere, dagpengemodtagere , kontanthjælpsmodtagere og førtidspensionister.

Og du kender oven i købet et utal af dem der snyder wauw...

Havde jeg ikke kendt dig , havde jeg taget dig for at være en smule fordomsfuld :-)

Sidst redigeret af halse; 01-03-2013 kl. 16:49.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 17:34   #22
nemesis
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 146
Styrke: 12
nemesis er ny på vejen
Swinger party

Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Tilgegæld kan det være du kan ansøge kommunen om at få billederne tilsendt når de har taget en 50-100 styks af dig og dine børn og venner efter du har sagt nej til besøg, fordi de nu tror du 1: driver en narko bule 2: driver et bordel.. 3: snyder med dine(deres) penge 4: bruger det som skræmme effekt så alle dine social belastede naboer blir så paranoide at de går op og melder deres ydelser fra..
Der er vel ingen af de 4, der udelukker hinanden??

Det ULTIMATIVE uanmeldte besøg ville være, hvis kommunen kom, når man holdt SWINGER PARTY.

"Vi fandt borgeren udøvende ægteskabslignende forhold med 7 andre personer...på samme tid!"
nemesis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 17:59   #23
ErikS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2010
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
ErikS er ny på vejen
Nemesis

Nemesis.

Hvad er det for nogle ligesindede ??

Hvad er det for nogle simulanter ?.

Ps. Du er en glimrende eksponent for en nedladende tone, og ikke mindst og tage ting ud af kontekst.
ErikS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 18:08   #24
nemesis
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 146
Styrke: 12
nemesis er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ErikS Se meddelelser
Nemesis.

(1)Hvad er det for nogle ligesindede ??

(2)Hvad er det for nogle simulanter ?.

(3)Ps. Du er en glimrende eksponent for en nedladende tone, og ikke mindst og tage ting ud af kontekst.
(1) Søg og du skal finde...
(2) Det må du da vide. Det er jo dig, der har et omfattende kendskab til disse svindlere og bedragere. (tyv tror hver mand stjæler)
(3)Når det kommer fra dig og dine ligesindede, tager jeg det som et kompliment.
nemesis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 18:18   #25
ErikS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2010
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
ErikS er ny på vejen
Nemesis

Jeg har heldigvis lært af mine forældre og respektere andres holdninger, og konstruktivt svare dem.

Måske du ikke har forstået, at jeg mener at den kontrol der udøves skal bruges til de stakkels mennesker, der er kommet uheldigt af veje. Skattelettelser eller ej, så er pengene faktuelt små.

Der svindles hvert år for mere end 5 milliarder kroner. Penge som kan bruges til syge og handicappede.

Jeg er meget taknemmelig for den behandling jeg har fået efter en arbejdsskade.

Du må gerne være uenig, men et konstruktivt svar ville være og foretrække
ErikS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 18:45   #26
nemesis
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 146
Styrke: 12
nemesis er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ErikS Se meddelelser

Der svindles hvert år for mere end 5 milliarder kroner.
Ja det er STENSIKKERT, fordi det siger kuglekasteren selv, og det siger de også hver gang i "Aktion socialt bedrageri", nogle gange endda 12 milliarder, så sådan er det.

Sært, at kommunerne så i 2012, kun valgte at inddrive 370 millioner (før ankesager), når der nu foreligger uigenkaldelige og ubestridelige beviser for, at de kunne inddrive måske over det 20-dobbelte. Er de gået på afspadsering? Er der ikke plads i kommunekassen?

Måske du kunne hjælpe dem lidt på vej, med din faktuelle viden om snyderiets omfang?
nemesis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 19:00   #27
ErikS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2010
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
ErikS er ny på vejen
Nemesis

5 milliarder er lavt sat. KMD har analyseret sig frem til imellem 7 og 12 milliarder - for og blive i dine termer, så er dette sikkert helt ude i skoven, og du ved bedre !

Enige bliver vi vist ikke, og fint nok med det. Men jeg respekterer stadig andres holdninger, når de er faktuelle eller subjektive på et lødigt niveau.
ErikS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 21:31   #28
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ErikS Se meddelelser
Desværre kender jeg et utal af fleksjobbere, dagpengemodtagere og kontanthjælpsmodtagere som snyder så vandet driver. Håndværkere der tjener hundredetusinder ved siden af offentlig ydelse. Snyd med adresser og samliv. Sågar nogle der praler af at de har snydt sig til fp.
Du kan sætte tal op på 5-7 og 12 milliarder men du kan ikke tælle dem du selv kender der snyder, for så mange er der.. kan du virkeligt ikke selv se det er utroværdigt... men under alle omstændigheder lyder det som om du kunne trænge til en anden omgangskreds... hold da op en forbryderrede du har fundet...

Og nej vi bliver heller ikke enige så det behøver vi vist ikke prøve på...



....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2013, 18:56   #29
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nemesis Se meddelelser
Ja det er STENSIKKERT, fordi det siger kuglekasteren selv, og det siger de også hver gang i "Aktion socialt bedrageri", nogle gange endda 12 milliarder, så sådan er det.

Sært, at kommunerne så i 2012, kun valgte at inddrive 370 millioner (før ankesager), når der nu foreligger uigenkaldelige og ubestridelige beviser for, at de kunne inddrive måske over det 20-dobbelte. Er de gået på afspadsering? Er der ikke plads i kommunekassen?

Måske du kunne hjælpe dem lidt på vej, med din faktuelle viden om snyderiets omfang?
For grineren.
Tak for det
__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2013, 11:09   #30
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nemesis Se meddelelser
Der er vel ingen af de 4, der udelukker hinanden??

Det ULTIMATIVE uanmeldte besøg ville være, hvis kommunen kom, når man holdt SWINGER PARTY.

"Vi fandt borgeren udøvende ægteskabslignende forhold med 7 andre personer...på samme tid!"
Ja gad vide hvor meget man så skulle til at betale kommunen tilbage ???
Gad vide om ens børn efterhånden må gå tur med naboens hund og spise mad derinde... Og tænk hvis man er en af dem der afholder madklub.. Det skal kommunen jo bare vide og dukke op den ene gang om mån og tage fine billeder, så kan de jo postulerer at det gør man mange gange.... Eller som et af mine vennepar gjorde da hendes bil gik i stykker, gav naboen lov at holde deres bil hos hende så folk ikke troede huset var tomt når de ikke var hjemme..
Og pas på med et åbent forhold for hvordan vil du bevise overfor dem at det bare er en du har sex med..??
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gæster:116 pt phhmw Alt det andet 34 25-05-2021 04:44
Hvad mon fremtiden byder mig nu ?? lone t Din historie 5 09-02-2010 16:32
Jobcentrene byder kun på kaffe bla-bla Politik og Samfund 5 29-03-2009 18:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension