K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-05-2018, 23:25   #1
apollo14dk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-07 2016
Indlæg: 5
Styrke: 0
apollo14dk er ny på vejen
Arbejdsskadesag & Ressourceforløb

Hej allesammen.

Jeg har pt. en verserende arbejdsskadesag efter en trafikulykke i arbejdstiden.

Nu er det sådan at min sagsbehandler vil sende mig for Rehab-teamet og hun siger det med stor sikkerhed bliver ressourceforløb.

Så er mit spørgsmål, er det ikke sådan at uanset hvad så kan jeg ikke ryge på ressourceforløb mens jeg har en arbejdsskadesag kørende, det er sådan jeg læser dette nemlig:
Citat:
§ 27, stk. 1, nr. 6
Når der er rejst en sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring eller lov om sikring mod følger af arbejdsskade.
Fokus på uarbejdsdygtighedsbegrebet (§ 7), uanset om der kører en arbejdsskadesag
Ankestyrelsen har fastslået, at sygedagpengeperioden skal forlænges, når der er rejst sag om anerkendelse af en arbejdsskade. Sygedagpengene skal standses efter Arbejdsskadestyrelsens første afgørelse om erhvervsevnetab. Det giver ikke ret til forlængelse af udbetalingen af sygedagpenge, at der er fastsat revision, at sagen er anket, at der er anmodet om genoptagelse, eller at sagen faktisk er under revision i Arbejdsskadestyrelsen på tidspunktet for kommunens afgørelse.
Hun sagde da godt nok at jeg ville få samme beløb som jeg fik før, da jeg jo har en arbejdsskadesag kørende hos AES. Men jeg er ret sikker på de ikke må smide mig på ressourceforløb. Mangler endda at komme ind på CRPS klinikken på Glostrup, så det går jeg også og venter på.

Jeg har fået Ménafgørelsen, som dog er anket af modparten da de mener det ikke er en arbejdsskade.

Sidst redigeret af apollo14dk; 21-05-2018 kl. 23:27. Årsag: Tilført Menafgørelse
apollo14dk er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension