K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-07-2011, 22:38   #51
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
MTVRV1 her er det osse ude fra diskrikt psykiatrien, at de fraråder psykoterapi, at det ville være kontra inciderende, men for mig at forstå accepterer kommunen ikke disse ord mere, de er blevet misbrugt sagde lægekonsulenten..........
Hvis de ikke respekterer en speciallæges udtalelse om, at det er kontraindiceret, så bør du klage til både borgmester, byrødder, socialudvalgsformand og hvad der nu er af "instanser".

Prøv at læse denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=7...ret+borgmester
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2011, 22:40   #52
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Det kan jeg jo slet ikke finde ud af...... læser en del herinde men mange ting siver ikke ind...
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2011, 23:02   #53
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Det kan jeg jo slet ikke finde ud af...... læser en del herinde men mange ting siver ikke ind...
Hmm, er det, at læse tråden i linket du har problemer med?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2011, 08:26   #54
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Nej Vove, kan nok læse, men er ikke god til at forfatte en sådanne.

Fordi man gerne vil gøre det så godt som muligt, så man bliver hørt og ikke mindst forstået...... og det er mit største problem at folk ikke vil/kan forstå.

Jeg kan ikke se rimeligheden i, at man skal undgå et bad i en uge, for at se "syg" ud

Kan heller ikke finde ud af, om jeg skal vente til mine sdp bliver lukket, med at få hjælp i form af en bisidder osv. er meget alene omkring det hele.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2011, 08:58   #55
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du skal få hjælp af din fagforening, de går også med til møder mv.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2011, 09:08   #56
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
tjaa popaie, har kontaktet HK, fik besked retur at de ikke kunne hjælpe i sygedagpengesager.....

Lidt underligt når man læser andre har god hjælp ved dem.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2011, 09:25   #57
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Så skal du kontakte landsforeningen!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2011, 09:46   #58
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
tjaa popaie, har kontaktet HK, fik besked retur at de ikke kunne hjælpe i sygedagpengesager.....

Lidt underligt når man læser andre har god hjælp ved dem.
HK har heller ikke kunne gøre noget i min sag

de betalte dog advokat i min sygedagpenge sag
men fik ikke medhold
fordi der ikke var udsigt til jeg kom i arbejde igen, men at behandlingsmulighederne ikke var klar lagt
og måske med den rette behandling kunne komme i ordinære beskæftigelse.

hvis jeg bare havde de samme oplysninger som i dag, Ja så kunne mine sygdagpenge være forlænget.

for at ens sygdagepenge kan forlænges i 39 uger, skal det være fast slået
at man ikke kommer i ordinære beskæftigelse igen

PS har meldt mig ud

Sidst redigeret af MTVRV1; 12-07-2011 kl. 09:54.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2011, 10:08   #59
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
tror bare jeg opgiver indtil videre..og så senere overvejer "vibbe's bisidder"

Kræver bare lige man har kræfterne, til at tage kampen op !!!!!

Jeg er bare så træt og har så mange fysiske smerter for tiden, pga stress over den forestående arbejdsprøvning og orker ikke nok engang at skulle fortælle min lange triste historie, det gør bare for ondt.

Man for jo aldrig fred og ro, der skal rippe's op i meget sårbare emner hele tiden
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2011, 14:55   #60
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Nej Vove, kan nok læse, men er ikke god til at forfatte en sådanne.

Fordi man gerne vil gøre det så godt som muligt, så man bliver hørt og ikke mindst forstået...... og det er mit største problem at folk ikke vil/kan forstå.

Jeg kan ikke se rimeligheden i, at man skal undgå et bad i en uge, for at se "syg" ud

Kan heller ikke finde ud af, om jeg skal vente til mine sdp bliver lukket, med at få hjælp i form af en bisidder osv. er meget alene omkring det hele.
Det gør mig ondt, at du ikke kan overskue en klage.
Hvis jeg havde overskud til det ville jeg gerne hjælpe dig, men pt er jeg jævnligt så pokkers tung og træt i knolden.

Selvfølgelig skal du ikke undgå bad i en uge for at se syg ud, for dine problemer fremgår vel af div. lægepapirer.

Man skal huske, at det ikke kun er psykiske problemer, som er usynlige sygdomme/handicaps, de allerfleste fysiske sygdomme kan faktisk heller ikke ses.
Jeg selv har problemer med ryggen, nærmere betegnet lænden, men fordi jeg har en rank holdning er der mange der har ment, at det nok ikke er så slemt.
En værkstedsleder i en arb.prøvning udtalte endda, at "du har jo en rank holdning".
Det er jo ikke en højtsiddende scheuermann jeg har.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil christiane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-12-2012 08:31
Ressourceprofil Ayaa Alt det andet 44 21-09-2010 12:34
Ressourceprofil... Susanne2412 Alt det andet 2 07-09-2010 18:28
Ressourceprofil Adam SR Alt det andet 8 04-09-2010 13:10
ressourceprofil Heart2breake Alt det andet 18 24-08-2010 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension