K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-09-2008, 09:37   #1
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Skal kommunen ikke sende mig i arbejdsprøvning? Hurtig svar please...

Hej...

Jeg står i den situation at kommunen vil stoppe mine sygedagpenge nu her efter 52 uger. Jeg har ikke været i arbejdsprøvning, regnede med at jeg skulle have været begyndt nu her, men nu siger min nye sagsbehandler at det skal jeg ikke, de finder bare ikke ud af andet end det jeg har skrevet i min selvevaluering. Spørgsmålet er så... skal kommunen ikke sende mig i arbejdsprøvning?? De kan vel ikke udelukkende tro på mine ord? Problemet er jo, at hvis de sender mig i arbejdsprøvning, så skal de forlænge mine sygdagpenge, men det vil de jo nok helst ikke.

Men spørgsmålet er?? Skal kommunen efter lovgivningen sende mig på et revacenter eller i virksomhedspraktik for at få klarlagt arbejdsevnen?? Og hvor står det i lovgivningen? Gerne et link :-)

Håber I hurtig vil svare da jeg sidder og skriver brev til hende sagsbehandleren.

HIlsen Helene
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2008, 10:04   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Har ikke så meget tid...men du kan finde det her...derfor kort svar

Lov om sygedagpenge:

Se §28

https://www.retsinformation.dk/Forms...px?id=30746#K9

Jeg sletter den anden tråd du har oprettet...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2008, 13:14   #3
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Har du fået det på skrift fra kommunen, at de vil stoppe dine sygedagpenge?
Hvad er begrundelsen for, at de vil stoppe dine sygedagpenge?

Hvis du mener begrundelsen for stop af sygedagpenge er en fejl, kan du klage over det og forklare det med evt. henvise til §27 eller og §28 i den link, som webmaster har sat ind...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2008, 07:50   #4
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Hejsa

Jeg har ikke modtaget det på papir endnu, så faktisk ved jeg jo ikke om hun har ombestemt sig i mellemtiden,men jeg tror det nu ikke.

HIlsen Helene
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan kommunen sende mig på kontanthjælp. Gode råd søges Wins Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 04-07-2012 17:49
Kommunen udbetaler ikke det de skal??? kirsten01 Alt det andet 11 13-10-2010 05:24
kommunen vil sende mig på kontanthjælp oxana Alt det andet 7 12-01-2010 23:14
Hjælp med hurtig svar Bibbi Alt det andet 3 01-07-2009 08:17
Hvor mange gange kan kommunen sige, at jeg skal i arbejdsprøvning Stella Manglen på Fleksjob 0 17-03-2008 12:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension