K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2008, 03:57   #21
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Cat 72 Se meddelelser
Ingen ved at jeg har taget den scaning idag - synes det er vildt at gå med det helt for sig selv.. Men vil ikke sige det til nogen - for hvis jeg nu bare slet intet fejler - og jeg er rask.. Er det un fair jeg ikke har fortalt det til min kæreste?? Ved bare at han synes det er forhastet at jeg greb chancen og tog til scaning..
Synes lige jeg vil sige noget til det som du skriver her...

Det faktum at man ikke finder noget på en skanning...gør IKKE at man nødvendigvis ikke fejler noget...

Der er masser af fysiske sygdomme som man ikke kan se på røntgen, diverse skanninger osv

Med hensyn til hvad du så skal gøre....hvis det viser sig at man intet kan se på billederne...

Ja der skal man passe på i disse Term tider....Her kan du læse om Term....plus her: Term

Man skal ihvertfald finde en læge som ikke bare giver op med det samme og slår det hen med at det er psykisk betinget...

Selvfølgelig kan smerter være psykisk betinget....men man skal dælme være helt sikker på at det IKKE er fysisk betinget...for man risikere jo at sygdommen forværres i slem grad og der er kun en det går ud over....og det er dig...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2008, 07:35   #22
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Uha det Term lyder vildt.. Godt nok dårlig stil.. Bevare så modet endnu også hvis scaning intet viser.. Så vil jeg stadig ordentlig udredes og søge et svar på alle mine smerter..
Somatisering står også så fint i minr papirer fra kommunes lægekonsulent - fandt aldrig ud af hvad man skulle ligge af betydning i ordet..

__________________________________________________ ___________

Tak Sara -ja det sku hårdt når man har været syg så længe ikke mindst for ens omgivelser.. Dejligt du kommer på smerteklinik - skriv hvad du får ud af det for det er jeg aldrig blevet tilbudt.. God bedring og godt kursus..

Knus Cat

Sidst redigeret af Webmaster; 12-09-2008 kl. 07:45. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension