K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-09-2008, 11:15   #11
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
2. I Retslægerådet sad en psykiater med speciale i HYPOKONDRI (Gad vide, hvem det var... Måske Birket-Smith, TERM-lægen.)
Var samme tanke jeg fik da jeg så det
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2008, 12:24   #12
Emma
Føler sig hjemme på K10
 
Emmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2008
Lokation: sjælland.
Indlæg: 39
Styrke: 16
Emma er ny på vejen
Smile Godt gået.

hej Lena. Hvor er det super godt gået...Godt formuleret og godt du sendte det afsted. Ja det ville være kanon at få belyst kommunernes arbejdsmetoder.


Knus Emma.
Emma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 14:03   #13
jbsm4
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Lokation: Århus
Indlæg: 46
Styrke: 17
jbsm4 er ny på vejen
Arbejdesskadestyerlesen er også meget laaaaangsomt,når de behandler sager,,har selv sag hos dem siden 2005,og kender ihvertfald 3 andre,som har ventet nu 2 og 3 år på deres sager,,tilgengæld skriver de på deres hjæmmeside,alt mulige løgne historier og statistiker om hvor hurtige de er til at behandler sager!!! politikker skal fandme reagere lidt,og gøre noget ved det område,det kan bare ikke passe at skadet folk,skal vente årevis på få deres sager behandlet hos arbejdesskadestyrelsen,!!bare min menning...
jbsm4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 14:11   #14
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
har også en sag eller det vil sige 2 den ene fra 2003 den anden fra 2004 så kender alt til deres lang sags behandling
Nu venter jeg så kun på erhvervsevnetab afklaring men dette kan jo kun afsluttes når kommunen engang bliver færdig med deres behandling af sagen, dette trækker jo desværre så også ud, så begge parter er skyld i den lange sagsbehandling.
Men i mit tilfælde regner jeg med der ligger en afklaring i denne måned, da jeg er indstillet til fleks efter 2 1/2 år i møllen.


Men jo det er noget svineri at sagerne i ask skal trækkes så langt ud og at de så lyver om hvor hurtige de er, trist må man sige
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 16:26   #15
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Ja, det er rigtigt træls, at sagerne skal tage så lang tid. Den ene venter på den anden og omvendt - det er altid borgeren der står med håret i postkassen. Man skal ha' et utroligt stort overskud, for at holde ud til dette menageri.

Direkte lyver gør de jo nok ikke i ASK - men der er utroligt mange måde at lave statistik på. Når man kigger på deres søjlediagrammer, synes jeg nu godt, at man kan se at de ikke ligefrem er de hurtigste i v.erden.

Det er trist, at så mange må gå fra hus og hjem - bare fordi de ikke kan smøle sig færdig.
Det er rigtigt hårdt for de mennesker det går ud over.

Selv har jeg også en arbejdsskade der ligger i ASK....... skaden skete i dec. 2006 - så der er da gået nogle dage siden....... det er svært, at være en tålmodig sjæl....

Mange hilsner

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 19:18   #16
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Kan kun tilslutte mig koret om ulidelig lang sagsbehandlingstid, desværre.

Man skal generelt berede sig på mere end god tålmodighed, min egen sag tog 8 år at få afsluttet samt i mellemtiden måtte jeg opsige min pensionsordning for i det hele taget at overleve udover selvfølgelig en gedigen nedgang i lønindtægt, tak
Min mand arbejdede for 2 samt var enlig far til 3 hvoraf den ene jo så var handicappet -så der er nok en grund til han i dag har diagnosen: nedslidt

Jow, det er skønt at være dansker
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 20:55   #17
jbsm4
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Lokation: Århus
Indlæg: 46
Styrke: 17
jbsm4 er ny på vejen
ja... for mit vedkommende..de påstod at de ventede på afklaring fra kommunen,,,og jeg jo afklaret i forhold til kommunen,det sket juni2008,,hvor jeg tilkendt ftp. efter en arbejdesskade i 2005,og efter skillesmesse 2006 samt salg af bolig ,bil mm..men intet hørt fra ask endnu..det sidste brev jeg fik fra ask. for ca.1md. siden, de skrev bla.
"vi vil forsat arbejde med din sag,indtil sagen er tilstrækkeligt oplyst!!!!"
jeg tænker ..skal mand være afdøde før de synes at sagen er oplyst nok??

Sidst redigeret af jbsm4; 05-09-2008 kl. 21:33.
jbsm4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2008, 22:57   #18
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Her står noget uddybende om tv-udsendelsen.


Citat:
3F: Stop forhaling af arbejdsskadesager

Forsikringsselskaber bruger i stigende grad Retslægerådets skøn til at så tvivl om og forsinke ellers klart afgjorte sager efter arbejdsulykker. Forkasteligt, mener 3F.

Morten Halskov, Fagbladet 3F, [email protected]

Hvis du bliver udsat for en arbejdsulykke, kan du sagtens komme til at vente i årevis på en erstatning.
http://forsiden.3f.dk/article/200809...1/2140/NYHEDER



__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg synes det er svært.... Hero Alt det andet 7 16-01-2012 18:08
Hvorfor er det så svært epli At søge førtidspension 4 19-04-2010 09:06
apropos handicaphjælper/ledsager buster Alt det andet 12 19-08-2008 16:19
Svært ved at gennemskue Phönix Dit og Dat 8 13-08-2008 13:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension